srijeda, 26.10.2005.

DAJ!!!

VRATITE MI MOJ BLOG!!!!!!!

- 08:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 11.10.2005.

Grožnjan

Prošli vikend bio sam u Istri kod moje drage K. I u nedostatku inspiracije nikako da se odlučimo kamo bi mogli otići taj dan. Tada mi iz usta, onako najednom izleti: Grožnjan. Ona se složi i mi krenusmo.

Put nas vodi od Pazina pa na Motovun. E, to je slika za vidjeti. Definitivno je vizura Motovuna jedna od najljepših što sam vidio. Zato, evo slika.


I prolazeći uz Motovun, dolinom Mirne nastavimo prema Grožnjanu. I nakon mnogo izrečenih rečenica tipa: fulali smo, rekla sam ti da smo tamo trebali skrenuti, itd... dođosmo do putokaza za Grožnjan (naravno da je moja navigacija bila nepogrešiva :-) ).

I tu nastade poteškoća, jer onaj tko zaželi tim putem doći do Grožnjana, čeka ga 4,5 km uspona bijelim putem. Dosta je ravan, bez rupa, pa nije problem doći s autom, ali ipak... Savjetujam vam da idete obilaznim putem preko Buja.

Nakon 10-tak minuta drndanja uspijeli smo se dovući u Grožnjan. Kad smi izašli iz auta, ostao sam oduševljen. Gradić je PREKRASAN. Cijeli je uređen u starinskom stilu, sve kuće od kamena, kamene ulice, sa vrlo malo modernih detalja. Samo sam na jednom zidu vidio vanjske jedinice od klima uređaja, inače sve super uređeno.

Šetali smo uskim ulicama Grožnjana, i divili se predanošću kojom su ljudi održavali sve te starine, obnavljali ih i udahnuli im novi život. U svakoj ulici imate barem dvije galerije koje, nažalost, baš i insmo pogledali jer ih većina nije radila, tako je to valjda nedjeljom. A nije baš ni jeka turističke sezone.

Ali stvarno, zanimljivih detalja koji se ne vide na prvi pogled ima u izobilju. Još da smo isprobali i gastronomsku ponudu, bilo bi još bolje. Ali što je, tu je. Hoćemo jednom.

Ostavljam vam neke od slika koje sam snimio, da vidite barem dio Grožnjana.













- 08:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv