srijeda, 13.07.2005.

Zbunj

Da prekratim mučne mi sate na poslu mojem, odlučih jučer instalirati neku igricu, pa je odluka pala na Yamb. Baš mi je trebalo nešto jednostavno.

I u besciljnoj potrazi za dragoj mi zabavi naletih na stranicu developer.rs.sr. Jedan vrlo interesantan uradak nekog srpskog čovjeka.

I među raznim i inim linkovima, ima jedan dio sa downloadom gdje nađoh i Yamb. Ali tamo nađoh i interesantnu gomilu drugih mozgalica i sličnih uradaka za razbijanje monotonije radnog vremena. I u toj gomili nađoh neku mozgalicu koju je postavio mama i tata fizike, Albert Einstein. Skinuh je, ciglih 25 kB. I krenuh u rješavanje.

Moram napomenuti da je autor ovog programa malo preimenovao narodnosti i ostale stvari, te ih prilagodio srpskom podneblju. I ja to rješih dosta brzo. Ali kad pitam program da mi provjeri rješenje, kaže da nije dobro.

Stoga molim, neka netko provjeri, možda ima više rješenja. Ime programa je AJNŠTAJN.

A moje rješenje:

kuća 1 kuća 2 kuća 3 kuća 4 kuća 5
žuta plava crvena zelena bela
Šumadinac Sremac Podunavac Mačvanin Banaćanin
Šljivovica Ljuta Klekovača Lozovača Travarica
Morava Drina Zeta Srbija Drava
Mačka konj ptica riba pas

Uživajte!
P.S. Ako netko želi provjeriti koliko je veliki Srbin neka instalira Srbomer 2.

:-)))

P.P.S. Nemam namjere vrijeđati ostale narodnosti, zato se izvinjavam ako su neki moji prethodni redovi nekoga uvrijedili.

- 08:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>