subota, 02.07.2005.

Prokletstvo bogatih

TOOOOOO!!!! SEDMICA NA LOTU!!!! IMAM JUUUU!!!

Ne, nisam dobio. Ali, koliko ste puta u životu željeli uzviknuti dotičnu rečenicu? Ja mnogo puta. Svaki prokleti put kad sam uplatio. I nadao se...strepio. I kad izvuku prvi broj, nade moje padaju u vodu.

I neki dan se uhvatih u razmišljanju: a što ako dobijem? I ustvari nakon dugog razmišljanja shvatih da bi mi to možda uništilo kvalitetu života.

Npr, pred jedno mjesec dana dobio sam novu Opel Astru na test tri dana. Ja zadnju večer nisam mogao spavati, bio sam nervozan, uzbuđen, jedva sam čekao da ju preuzmem.
A onaj tko ima silne milione ne bi ni trepnuo: "Danas sam kupio svoj četvrti Ferrari. Već su mi dosadni..."

Istina, kupio bih sve one stvari koje sam oduvijek htio, a o kojima mogu samo sanjati. I to bi bilo to. Ne bi više postojala ona maštanja: "A kad bih imao ovo, onda bih ono..." Duhovno bih propao.
Jer apetiti rastu. Sada bih želio stan i auto, pod hitno, i to je uglavnom sve. Poneko putovanje na daleke i egzotične destinacije i to je sve.

Zanima me o čemu maštaju bogati? Što je njihov cilj u životu?

Ali, na kraju priče, ipak bih volio dobiti na lotu, pa makar na jedan dan. :-)

- 22:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>