Grunge-Sound-Man

nedjelja, 08.07.2007.

O kako je lepo biti mlad X)

Evo narode!
Nakon stvarno jako jako puno vremena, odlučio sam napisati novi post, gledajući blog polako kako mi trune.
Ljudi su već počeli pizdit zašto ničega novoga nema.

A šta da vam kažem...
Kombinacija lijenosti, sa nedostatkom vremena i inspiracije, te još i maturalac su uzeli svoj danak... heh

Iskreno da vam kažem, već duže vrijeme razmišljam o tome da ugasim ovaj blog.
Ne znam ni sam zašto, ali mislim da nije baš nešto kako sam očekivao.

Ionako me ljudi više neće morati slušati (nije baš kao da imam milijun fanova, samo nekolicinu njih)

Šta da vam velim.
Ovaj blog sam pravio sa svrhom da ljudi koji vole ovakvu vrstu glazbe se javljaju i ostavljaju komente, samo što sam ponekad puno više sranja pisao i skrećao sa teme, koja nema veze s glazbom.

Naravno da neračunam tu komentare od frendova. Daleko od toga!

A ne znam narode, puca me taj film trenutno.
Pošto je ovo odlučujuće, vi sami odlučite šta da radim.
Ostavite komentare.
Ako bude pozitivno s vaše strane neću ga ugasit, a ako ne, hoću.

Eto, stvarno ne znam više šta da vam kažem.
Hvala svima koji čitaju moje postove, ako netko si izdvoji vremena da čita to, vjerojatno zaslužuje i puno više pažnje od moje strane, iako je nedajem previše.

Imao sam dosta neugodnih situacija u proteklih mjesec dana, a što je najgore i što nevolim, često se takve situacije nastavljaju preko mobitela, bloga itd.

To je isto još jedan minus u ovome blogu.
Možda da napravim neki ludi dizajn!?

Možda me to malo baci u briju sa blogom....

Neam pojma, opet moram tražit nekoga tko zna to radit, a ni to mi se neda.

Morat ću pitati svog starijeg brata šta da radim, on će znat sigurno riješenje, kao i uvijek, iako ga nisam slušao baš previše u zadnjih par puta kada mi je nešto rekao.

Nisam htio izgubiti totalno svoju samostalnost na blogu...ma kuži on o čemu ja pričam, to me je malo bockalo u oko.... Gogy ;)

Neću vam ubaciti nikakvu pijesmicu, niti slikicu, to će se desiti ako blog ostane živ, u idućem postu ako ga bude.

Evo narode, to je to.
Sad imate vremena pa pišite šta mislite o tome svemu. Pozz
- 14:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.