nedjelja, 30.12.2007.

Znaš ti tko sam ja?

Ja sam budala. Kukavica, a ne grlica, premda serem ko grlica. I gle, opet ga serem i nikako da kažem kaj trebam. Daj zaveži jednom ak nemaš pameti! Uvijek govorim pogrešne stvari, očito. Netko možda misli da sam britkog jezika i da govorim direktno u glavu, a vidiš ja nisam zadovoljan jer se nekad ulovim u cenzuri; nedostatak hrabrosti. Kukavica. Ne mogu ja ni po šibice u trgovinu hrabrim ljudima. I zato im se divim, nekome koga nije briga ako njegove riječi, djela, povrijede ljude koji to zaslužuju i koji su sigurni da postupaju ispravno. Bitno je da postupaš ispravno. Propitkujem stalno sebe i svoje postupke i najčešće jesu ispravni, ali ponekad mi fali petlje, no trudim se.
Rastem. Bitna je razlika što polako znam što hoću; ja ti to obično skužim kasnije nego normalan čovjek. Nisam siguran kako ću do toga doći, ali se nadam da me ne će iznevjeriti hrabrost.


16:32 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>