ponedjeljak, 24.12.2007.

Sretan Božić!

Četiri godine nije bio bijel, a ove će biti kao u pjesmama. Ajde bar nekaj. O minusu na karticama, pretjerivanju u poklonima i punjenju kolica u trgovinama puno smo slušali. Mene fascinira trpanje hrane u sebe i mnogo veće ponuda na stolovima. Neki su se već pomirili sa dvije do tri kile viška u ovih tjedan dana kaj dolaze. Mada bi nekima to i trebalo.... njami
Baš svojstveno nama ljudima kad znamo da nešto ne valja, a svejedno to radimo. Pretjerujemo. Inače sam i ja bio u tom košu, ali ove godine ću drugačije. Obećajem da ću smršaviti dvije do tri kile. I siguran sam da ću uspjeti zato jer je dobro za mene. Ne će biti teško, ništa lakše od toga, ali treba onda to i zadržati. To ti je kao i doći na vrh. Mnogi uspiju, ali se samo rijetki zadrže tamo. Doći ćemo i do toga. Ne mogu sve od jednom, a ne bi ni bilo zanimljivo. Nisam od onih koji dobivaju servirano na pladnju niti to tražim. Želim sam izboriti, zaraditi i uživati u tome. Siguran sam da se samo takvim načinom doživljava prava zadovoljština.... Spreman sam. Na borbu i rad.
Ups, a počeo sam o snijegu i kilogramima. Ah te moje misli. Lete lete.
E da, sretan vam Božić!


19:12 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>