srijeda, 19.12.2007.

Dobar dan!

Darko Grlica mi je ime. Stojim ovdje sa svim svojim manama i kvalitetama. Svjestan većine njih trudim se istaknuti pozitivno i potisuti negativno. Ponekad se dogodi suprotno i negativno izbije na površinu, a dobre stvari umru. Srećom, to ne traje dugo i većinu vremena nisam takav, ali dugo traje obavijanje rana, zacjeljivanje ožiljaka koje moje mane prouzroče. Može se desiti da jednim krivim potezom upropatiš mnogo truda i sve tvoje vrline se rasprše i zaborave u trenu. To se meni događa kad pijem.
Hoću li ikada postati normalan? Mislim da se to ne postaje.... Ili jesi ili ne, to se ne da naučiti, ali vrijedi probati. Život mi je učitelj, a reakcije ljudi oko mene putokaz. Trudim se. Nije kasno. Još priča sa mnom.
Ne će vječno biti razumijevanja i zato moram promijeniti kaj ne valja. Dok ne zajebem do kraja.... Za početak ne pijem. Ove subote. Pa ćemo vidjet.


18:14 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>