srijeda, 15.12.2004.

Štediti na nama je štediti na vašoj budućnosti !!!!

Evo me natrag, dva mjeseca me ni bilo ljudi moji. Bio ja danas na USTANKU kojeg su priredili studenti na Trgu Hrvatskih velikana ispred zgrade Ministarstva Znanosti i obrazovanja. Bilo nas po mojoj slobodnoj procjeni negdje oko tisuću i jedna od nas imala je na transparentu slova iz mojeg današnjeg naslova. Bio neuspjeli predsjednički kandidat (onaj student) i bio jedan uspjeli, Letica. Dobiti će moj kružić.
Ustanak je bio protiv povišenja cijena studentskih domova i prehrane te protiv smanjena broja stipendija. Vikali mi malo, fučkali mi puno i smrzli se dosta. Neka. Biti će toga još.
Stvarno ne znam zašto se toliko krade u ovoj državi, no bolje da ne počnem sad o nekim negativnim stvarima jer bi moglo ispati da ništa ne valja. U domovini mnogo toga ne štima, ali je nisam od onih koji samo kukaju zato ljudi.... veselite se koliko vam to razum dopuša. Netko je rekao da je smijeh lijek za mnoge stvari pa možda je vrijeme da ga-ju poslušamo.


16:47 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>