KA BILO? - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

ponedjeljak, 13.03.2006.

KA BILO?

Evo brijem da ću danas malo zaobići granice normale i krenuti drito u glavu
sa jednom malo excentričnom temom odnosno u naše vrijeme jako popularnom pa nemogu da ne udovoljim znatiželji, a ponajprije svojoj... i neka se nitko ne vrijeđa jer je ovo općenito!
kako bi riješili danje razmjerice i nesuglasice otvaram ovdje raspravu u tome bez imalo srama

pošto smo ne tako davno riješili problem o muško -ženskim prijateljstvima, vrijeme je da
to podignemo na višu razinu...
kao prvo, nešto drugo :) koliko kod vas cura igra veličina muškog spolovila, jer zakaj cure
lažu o tome da vole večeg kad su vani na kavi, a kad se darujemo u sebi žele da je manji...
veliki broj cura je to tak potvrdil.. pa mene onda zanima čem onda sve te spike o tom?
zakaj drugi ljudi žive u zabludi? dobro shavćam klinke koje nemaju iskustva pa blebnu bezveze... ovdje apeliram na cure s iskustvom da mi odgovore odnosno podjele svoje mišljenje da vidim koliko
moja filozofija stoji...?!
kao treće.... poznata pjesma od m. bana "sve su žene kurve"... što je uvjetovalo takvom svijetu, zakaj živimo u svijetu gdje je pojam ljubavi izkokrenut..gdje je ljubav izgubila svoje značenje i težinu u imaginarnoj stvarnosti, a pojam "volim te" je postao još samo jedna obmana čovječanstva!!!
nemojte reć da se to meni sam tak ćini hmmm! sagledajte to podobno!

evo recimo ovo je filozofija koja za mene ima smijsao Love is not a matter of counting the years...
But making the years count.
~ by Michelle St. Amand ~

jer ništa ne boli više od lažnih nadanja i lažnih snova kad je sve više,više neg kaj se čini!
volio bih ćut kako vi to vidite, kako vi na to gledate dali se slažete ili si lažete???! nije da se želim petljati u vaš svijet jednostavno me interesira meni za dušu, nek bude ovo ko neka anketa kaja znam shvatite kak oćete al ne u krivom smislu jer nemam nikakvih loših namjera, samo iskrenost želim!
ako mislite da nemrete.. nije bed! sony bude već neke zasro hahaha ;)

- 16:39 - conversation piece (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion