Green Queen

četvrtak, 30.06.2005.

Hi!!!! :-)))))))))))

Koliko se može vidjeti danas sam jako happy :-). Dobar mi je dan pa eto! Thanks za podrške i komentare, iznenadili ste me 25komentara. Baš sam se vratila iz kina, a nemam pjma o čemu da vam pišem pa ću o tom filmu! Pa kome se sviđa ok, a kome ne neka čeka novi post!!!!

Guess who? (Pogodi tko dolazi na večeru)
Percy Jones se brine za budućnost svoje kćeri Therese. Prije nego što je i upoznao njezinog posljednjeg dečka Simona, Percy ga je već provjerio: on ima odličan posao, dobra ulaganja i obećavajuću budućnost. No ipak postoji jedna problem: Simon je bijelac koji se namjerava oženiti njegovom kćeri.

Moj sažetak: (pojednostavljena verzija)
Simon je bijelac koji ima djevojku Theresu. Simon i Theresa idu kod Theresinih na večeru ne ispadne baš best. Ali Percy- Theresin tata se ipak nekako uspije složit sa Simonom. Na kraju se Simon i Theresa posvađaju i Simon se odluči vratiti u N.Y. Ali ga Percy zaustavi i Simon i Theresa se pomire!

Ok nije baš tako, ali bolje sam ovo napisala nego kratki sadržaj za lektiru a i zato nam služi internet, pa ovaj vam je gornji tekstić s interneta!
Film je dobar, romantična komedija ko i sve ostale, ali biste ju mogli ići pogledati, ako i zbog Ashtona Kutchera!!!!

Pozdravljam vas!!!! :-))))))))

a evo i nekih slikica


Image Hosted by The Image Hosting


Image Hosted by The Image Hosting


Image Hosted by The Image Hosting

30.06.2005. u 20:43 • 23 KomentaraPrint#

utorak, 28.06.2005.

Hello people!

I tak, na kraju ispada da pišem svki drugi dan. Vidim da se baš nije svima svidjelo ovo o Shakiri, a ja nisam imala pojma o čemu da pišem pa sam o njoj, samo da vam napomenem da znate da nisam luda za njom i sl. A uostlom svatko ima svoje mišljenje! U nedjelju je bila "godišnjica"- dva tjedna što sam se vratila s maturalca :-(((. Baš šteta... Danas sam išla po svjedodžbu i tak nisam baš previše happy. Nema beda sama sam si kriva. Važno je da smo se poslije lijepo počastili u Robinu. Meni tek sad dolazi ono pravo ljeto kad sam se riješila svjedodžba. Sorry što nisam jučer pisala nešto mi je šljako komp (vjerujem da nikom nije žao ali...).

Puno vas pozdravljm...


Image Hosted by The Image Hosting

28.06.2005. u 19:13 • 25 KomentaraPrint#

nedjelja, 26.06.2005.

shakira

Nježna uvertira "En Tus Pupilas" kao da je htjela podastrijeti dokaz o novopronađenoj zrelosti Kolumbijke koja je dobar glas izgradila na mnogo temperamentijim ritmovima. Oni će se, naravno, tijekom albuma mjestimice razmahati uobičajenom dinamikom, no deset novih pjesama (i dva alternativna bonusa, sve redom otpjevano na španjolskom) otkrilo je proračunatiju pjevačicu koja je spremna hrabro se okušati u najrazličitijim područjima.U tom je smislu "Fijacion Oral" album sazdan na stilskim kontrastima - od obveznih plesnih flamenco impulsa do nostalgičnih retro-izleta; od pop-komada u srednjem tempu do pomodnih elektro beatova U "Escondite Ingles" htjela je zazvučati novovalno, no rezultat je tragikomičan. Žanrovski miš-maš zbunjenog će slušatelja prisiliti da sam otkrije u kojoj se pjesmi krije prava Shakira, a oni preostali' ove jeseni dobiti novu priliku. Engleski album-nastavak, "Oral Fixation Vol. 2" već je spreman za porinuće.
Moje mišljenje: onak Shakira je ok, pjesme joj imaju super ritam, ali inače i nema prekrasan glas. Super
što joj je došao novi album, ali prva pjesma La Tortura mogla je biti malo bolja!

Image Hosted by The Image Hosting

Sorry ljudi što vam nisam jučer pisala bila sam na party-u i dobro se zabavila! :-)))))
Ako baš nekog zanima kupila sam si na rasprodaji 2 majice s dugim rukavima(jedna je baš majica a drugo je traper jaknica)! Bravo ja ali i doći će i zima.

Pozdravljam VAS (nadam se do sutra)!!!!!!!

26.06.2005. u 17:42 • 22 KomentaraPrint#

petak, 24.06.2005.

Heeej ljudi!





Thanks za komentare! Trenutno mi je užasno dosadno a i umorna sam - bila sam u malom shopingu skuhala sam se... užas. Ja se idem izvalit u fotelju i gledat TV (najvjerojatnije nema ništa ali čovjek se navikne na sve, pa tak smo se i mi svi tak već odavno navikli). Pišem vam sutra! ByE!

24.06.2005. u 21:05 • 16 KomentaraPrint#

četvrtak, 23.06.2005.

Bijelo dugme

O čem bi drugom danas mogla pisati?!

Bio je to najveći stadionski rock-koncert u Hrvatskoj. Bregović, Bebek, Tifa i Islamović tri su sata oduševljene Hrvate podsjećali kako je zvučao rock'n'roll posljednje YU-generacije.
Jedan od najvećih i najpopularnijih jugoslavenskih rock-bendova sedamdesetih i osamdesetih održao je u srijedu pred oko 70.000 obožavatelja najveći stadionski rock-koncert u Hrvatskoj - tri sata besprekidne svirke pred prepunim maksimirskim stadionom. Bijelo dugme ponovo se okupilo nakon 15 godina, kako bi brojne stare i mlade fanove podsjetilo na neke od najvećih hitova koji su okupirali glazbeni eter bivše države. U pjevanju su se izmjenjivala sva trojica pjevača - Željko Bebek, Mladen Vojičić Tifa i Alen Islamović - koji su, svaki u svoje vrijeme, obilježili zvjezdanu karijeru Bijelog dugmeta, a s kojima je publika (po procjeni organizatora bilo je 70.000 ljudi, po policiji oko 55.000) otpjevala cijeli koncert. Na kraju koncerta Bregović se u ime benda zahvalio zagrebačkoj publici, poručivši da mu je ta večer bila jedna od najljepših u životu.Organizator koncerta Vladimir Mihaljek izjavio je da je koncert bio fantastičan i nezaboravan, da je uspio u svakom smislu, da je tome uvelike pridonio i očekivano ispunjeni Maksimir. "Bijelo dugme i publika bili su jedna priča, svi su oduševljeni napustili koncert koji će vječno pamtiti", rekao je. Treći, posljednji koncert, Bijelo dugme održat će 28. lipnja u Beogradu. Kak mi je žao što nisam išla. Pišite mi kak je bilo!! Ako ste imali sreće i išli...

23.06.2005. u 19:13 • 14 KomentaraPrint#

Hvala za komentare!


Sad sam se probudila i idem ja vidjet novosti ovog bloga! I ugodno ste me iznenadili! Hvala na komentarima samo tak nastavite! Stavit ću poslije nekaj nešto za čitanje!

23.06.2005. u 09:51 • 4 KomentaraPrint#

srijeda, 22.06.2005.

JESTE LI ZNALI...

~kikiriki je jedan od sastojaka dinamita

~ploča čokolade sadrži u prosjeku osam parova nogu kukaca

~samo 80% tinejdžera u SAD-u dobro govori engleski jezik

~u Pentagonu ima dvostruko više WC-a no što je potrebno jer je u vrijeme gradnje zakon propisivao odvojene zahode za crnce i bijelce

~pačje kvakanje jedini poznati zvuk koji ne proizvodi jeku

~Zemlja je zapravo kruškolika oblika: sjeverna je obratnica za 44 milimetara uža od južne

~u Paragvaju su zabranjeni dvoboji ako su oba sudionika dobrovoljni darivatelji krvi

~u pljačkama najčešće ginu pljačkaši, zatim slučajni prolaznici, a tek onda taoci

22.06.2005. u 20:47 • 4 KomentaraPrint#

Hi! na početku...

Evoi mene počinjem i ja pisati svoj blog! Užasno mi je dosadno i nemam drugog posla pa radim neku bezvezariju od bloga (valjda će se bar nekom svidjeti)!

22.06.2005. u 20:29 • 2 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

sve i svašta a na kraju ništa


o meni

Zovem se Lea, imam 15 godina. Rođena sam 9.6.1991. Na jesen ću ići u prvi razred neke srednje škole.

-volim:
-svoju obitelj
-svog mačića Becksa
-frendove i frendice
-muziku- Green Day =]
-komp, internet, TV
-blog, blogere, komentare
-čokoladu
-serije - O.C. -the best


-volim i mrzim:
-školu
-profe
-kozmetiku (volim u umjerenim kol., a kad je ima previše ovo drugo)
-plesati, nisam baš neki talent pa...

-mrzim:
-narodnjake
-nafrigane šminkerice i netalentirane i nafrigane pop- zvijezdice
-fotkanje mene- to namjerno i odglumljeno smješkanje me totalno iritira, izluđuje i živcira
-ljubomoru, laž, pretvaranje, glumljenje onog što nisi, povodljivost
-prišteve
-kretene, manekene, ulickane dečke
-med
-drogu i cigarete
-sport



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by The Image Hosting
Image Hosted by The Image Hosting Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr

Green Day music

Green Day. net

Green Day.com

Green Day Authority

iskon

OK!

muzika.hr

Lyrics

Paper Doll Heaven

GREEN DAY NEWS

Osvojili su nagradu "Kids Choice" za najbolju grupu i najbloju pjesmu za Wake me up when september ends!!

i evo slatke fotke Billie Joe-a s ženom i sinovima! :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Green Day je osvojio nagradu ESKY awards za najbolji bend ove godine!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I ipak se Billie Joe (na sreću mnogih) vratio na svoju staru boju kose CRNU!!!!! I napravio je dvije nove tetovaže i to na desnoj ruci ružu i na prstenjaku desne ruke nalazi se "Adeline" logo.

a evo i fotke nove tetovaže

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Billie Joe Armstrong ima novu žutu frizuru!! Izblajho je svoju kosu, ali ja mislim da mu bolje stoji crna. Ma, to je njegov izbor u kojem ga ja podržavam ako se njemu tak sviđa!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Green Day je osvojio neke nagrade, a to su:

Grammy za

Najbolji Rock album:
Green Day - American Idiot

BRIT Awards 2006. za
Najbolju internacionalnu grupu:
Green Day
Najbolji internacionalni album:
Green Day - "American Idiot"

GREEN DAY
Filmske zvijezde?
Snima se film po konceptu albuma "American Idiot", ali bez Billija Joea, Trea Coola i Mikea Dirnta u glavnim ulogama. Dečki su jednoglasno izjavili: "Mi nismo glumci i neželimo se ni okušati na filmu jer smo sigurni u naš ANTITALENT!" Još uvijek se nezna tko će se naći u ulozi Jesus of Suburbia, ali Greenovci će svakako odlučivati o scenariju i izboru glumca. "Povjerenje je strava, ali provjera je bolja! Ne želim cijeli projekt prepustiti luđacima iz Hollywooda! Ako moje ime stoji iza ovog filma, onda želim da se posao odradi kako treba!", kratko je odgovorio Billie Joe.

Image Hosted by ImageShack.us

svira vam GREEN DAY: Boulevard of broken dreams







Riječi pjesama

GREEN DAY

Good Riddance (Time Of Your Life)

Another turning point
A fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist
Directs you where to go
So make the best of this test
And don't ask why
It's not a question
But a lesson learned in time
It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life

So take the photographs
And still frames in your mind
Hang it on a shelf of
Good health and good time
Tattoos of memories
And dead skin on trial
For what it's worth
It was worth all the while
It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life

It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life

It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life