<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Greench

Image Hosted by ImageShack.us
Je vrlo kreativna i razmažena osoba,voli raditi gluposti i dosađivati ljudima,stalno zuuji i ponaša se djetinjasto.Obožava Disneyjeve crtiće i Silvestra i Tweety.Bavi se glumom,pjeva,pleše,ide na yogu i ide u 7. raz osnovne.Kad naraste želi biti glumica i nakon što postane slavna se želi sakriti u nekom malom prahistorijskom gradiću u nekoj staroj kamenoj kući.Životni san (snovi) su joj,obići svijet,pomagati u africi,imati puno prijatelja i biti što bolja glumica.U prošlom životu je bila majmun,zato što je sva takva,malo munjena .. :)
Sluša pop,rock,R'n'B i metal .. ima puno prijatelja,ali oni koje drži čvrsto u srcu su Kjaja i B.
Voli Obamu,rođena je daleko na jugu u Venezueli i voljela bi otići iz Hrvatske na neko drugačije mjesto koje ima svoju kulturu
Htjela bi se jednog dana izgubiti u piramidi i tamo upoznati mumiju i zaljubiti se u nju i živjeti sretnoo zauvijek .. kao snjeguljica,samo mumificirana

Linkovi

this year blog

Frankie Goes To Hollywood.

Emy smile

TeDDy g!rL

dreamer

šeširko

U linkove mi idu blogovi koje volim citat ... bez brige,dodavat cu vas polako :))

Image Hosted by ImageShack.us


ostavite komentara kolko želite,i jedan je dovoljan,nije mi to bitno... samo ČITAJTE POSTEVE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

CREDITS

Pinky Girl
Blog Skins

nedjelja, 24.05.2009.

Savršenstvo je precijenjeno

Evo hvata me nešto.Nešto što sam već prije osjetila.
Nekakva depresija.Evo o čemu se radi.Imam dečka,već 6 mj. prekinuli smo i pomirili se već 4 puta.I svaki put sam ja njega ostavila i slomila mu srce.on je jadan stvarno zaljubljan,a ja... pa ja sam onako.nisam za vezu,ne da mi se stalno biti uz jednu osobu,držat se za ruke .. i to,meni treba zabave.
.. i tako dakle ja njega namjeravam ponovo ostavit... -.-'
eh,problem broj 2 je ... kadkad mi se cini da mi je dosadno,pa trebam kao sto rekoh ZABAVU. ja uvijek nešto radim,ili sam na dijeti ili smisljam plan kako sto prije izac iz Hrvatske ili slikam okolo ... mah,svasta nesto.. i mrzim kada postane dosadno.Zelim nešto raditi.Npr. želim otputovati na neko egzoticno mjesto ili u neki kamp preko ljeta... negdje u Grčku ili Tursku. ..
. ne znam,Zagreb mi je potpuno nekako dosadan.Pokusavam biti optimisticna,ali... uff,dosta mi je da sam uvijek ja optimisticna... a zapravo moja stvarnost je... nemam para (mislim starci mi bas ne daju,a u banci imam samo 400 kn),tata i mlađi brat mi sutra putuju u Venezuelu,a ja ostajem,mama mi je trudna što znači da ću stalno morat pospremat,imam još cijelu šk god u osnovnoj školi i još 4 god u srednjoj.. ukupno 5 god u Hrvatskoj,ne volim svog decka,a bojim mu se ponovo slomiti srce zato sto bih se mogla ponovo zaljubiti u njega... uf život je težak,ćak i kad imaš 13 godina..
uglavnom ja stalno donosim odluke,a moja odluka je....
....cekaj da škola završi i onda,hmm,smršavi,razvij svoje talente,brini više za sebe,misli na sebe,planiraj,budi svoja,kreativnosti nikad dosta,stalno donosi odluke,živi za danas,sutra će doći jednog dana,a jučer je prošlo,prijatelji život znače,budi strpljiva,cijeni nečiju pažnju,svijet je pozornica,a ljudi su glumci koji dolaze i odlaze sa scene,ne brini za tuđe mišljenje.....i još puno toga.
Nedostaje mi moja najbolja prijateljica,imam osjećaj da smo se udaljile.... ne znam..mah,sad će ljeto i imat ću više vremena za sve,pogotovo za nju...
Uglavnom,imam osjećaj da je ovaj post dosta dug... nadam se da ste pročitali....hvala Bogu nekome sam se olakšala...

Pozz svima :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 19:25 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.