Amazon.com Widgets Batman i ja smo prijatelji - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 05.08.2009.

Sanjala sam sinoc da smo Batman i ja prijatelji. I to ne fejsbuk prijatelji, nego se fino poznajemo i ja sam bila kod njega doma. (Batman je naravno bio Christian Bale).
Onda je Batmanu na veceru dosao Papa i dok smo mi fino sjedili i jeli, neko je kroz prozor (Batman je zivio na zadnjem spratu) upucao Papu i njemu su se na bijeloj odjeci, na grudima, pojavila tri crvena kruga koja su postajala sve veca. Papa se srusio sa stolice, a Batman je nazvao 911. Dok smo cekali hitnu saznali smo da Papa nosi pelene, one za odrasle. Hitnoj je trebalo dosta dugo da dode.
U iducoj sceni sam isla Papi u posjetu u bolnicu. Bolnica je bila preko puta groblja koje bilo ogradeno betonskim zidom visokim oko metar, a na zidu je rasla ziva ograda. Nosila sam Papi flasu vina koju nismo uspjeli popiti u toku vecere. Kad sam dosla blizu bolnice donja trecina flase se odvojila i pala na zemlju. Svo vino je iscurilo i ostatak flase mi je iskliznuo iz ruke. Staklo se rasprsnulo u slow motion. Ja sam sjela na zidic od groblja i pocela plakati jer sam slomila Papino vino. Neko je prisao da me utjesi (ne znam ko), a ja sam plakala "I broke the Pope's wine"...
I onda sam se probudila.

kategorija: moji ludi snovi :)

- 18:00 - Javi se (8) - Troši papir - #

<< Arhiva >>