Amazon.com Widgets Malo o moru - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 08.07.2009.

Ove godine imam i ja slike s naseg lijepog Jadranskog mora! Naime, dok smo bili u Bosni dragi i ja smo zakljicili smo da nam treba pravi odmor, nekoliko dana da budemo sami nas dvoje. Odlucili smo se za Zadar (tj. ja sam nam to odlucila, dragi bas i nije imao izbora wink) i nismo ni za trenutak zazalili. Proveli smo tamo predivna 4 dana (planirali smo 5, ali smo izgubili saobracajnu o cemu sam vec pisala, a i Edu smo pozelil, pa smo se vratili ranije) - po danu smo bili na plazi u Biogradu, po noci u Zadru, jedan dan smo se brodicem vozali po Kornatima, jeli smo fantastican sladoled i jos bolju klopu u lokalnim restoranima, opustili smo se i odmorili.

Zadar nocu




Pogled sa balkona (odsjeli smo u malom hotelu Mare Nostrum u Sv. Petru - bili smo prezadovoljni i smjestajem i osobljem, toplo ih preporucujem).


Kornati i okolica








Slano jezero



Mala prica o voznji brodicem:
Brodic je bio mali, a osim nas na njemu su bili stariji par iz Slovenije i porodica iz Njemacka (mama, tata i dva sina od mozda 20 i nesto godina). Cim smo zaplovili, kapetan nam je, na veliko veselje Njemaca, servirao domacu rakijicu. Onda smo svi dobili po tanjur pun cajnih kolutica. Mama i tata Njemci su svoj na brzinu pojeli, a ni sinovi nisu puno zaostajali. A dragi i ja smo se jedva maknuli sa 3-4 keksa (koja sam uglavom ja jela). Tako da sam se zabrinula da cemo se citav dan voziti sa tim tanjurem i da ga nece maknuti ispred nas dok sve ne pojedemo. U jednom trenurku sam dragom "zaprijetila" da bi mu bolje bilo da se prihvati keksica jer ovim tempom nikad necemo stici Njemce koji kao da nikad prije keks nisu vidjeli. Dragi se malo bacio na kolutice, ali ipak sam ih ja morala dokrajciti i to davno poslije sto su Njemcima njihovi tanjuri odneseni. Na srecu pojeli smo ih prije nego sto smo dosli na otok na kojem smo proveli nekih 2 sata, pa nas tanjur nije pratio citav dan rofl

- 20:49 - Javi se (8) - Troši papir - #

<< Arhiva >>