Amazon.com Widgets Golfing fun - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 01.07.2009.

Svake tri godine moja firma organizuje veliki golf turnir za nase klijente - ove godine smo od 300 zvanica imali oko 80 golfera.
Dan je bio savrsen - ujutro je bilo suncano i toplo, ali ne previse toplo, oko 3 poslije podne smo imali malu kisicu tek toliko da nas sve ohladi, a onda su se oblaci opet razisli i turnir su svi zavrsili suhi i sretni (za razliku od proslog turnira za koji su mi rekli da je kisa toliko padala da je teren bio skoro sav poplavljen, no igra se nastavila dok se nije obislo svih 18 rupa).
Posto ja ne igram golf, a niti sam ikad prije bila na golf igralistu, moja duznost je bila da docekam sve goste, uputim ih prema golf auticima i objasnim detalje oko rucka, pocetka igre i sl. Da me nebi sta drugo dopalo voluntirala sam da ponesem svoj fotic i slikam, na sta se glavni sef odusevio, tako sam provela jedan predivan dan u prelijepom okruzenju i napravila oko 150 fotkica. Imam nekoliko veoma dobrih action shots, ali njih ne mogu postirati na blogu zbog privatnosti nasih klijenata, ali zato mogu s vama podijeli slike golf igralista.

Ovo je Seven Oaks Golf Course at Colgate University



























- 17:11 - Javi se (6) - Troši papir - #

<< Arhiva >>