Amazon.com Widgets S moje strane bare ...

S moje strane bare ...

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 23.04.2009.

Jedna od omiljenih zanimacija u posljednje vrijeme mi je pregledanje Amazona i kupovanje novih stvarcica za Edu. No, dobro, kupovanje je u umjerenim granicama i uglavnom su u pitanju knjige, ali uzivam razgledati igracke i trazati nesto sa cim bi se i ja voljela igrati.
Prije nekoliko dana sam pronasla ovaj klavir



Melissa & Doug Learn-To-Play Piano

koji me odmah na prvi pogled odusevo. Razmisljala sam da mu ga kupim za rodendan, ali to je tek za 7 mjeseci. Onda sam mislila da sacekam polu-rodendan u junu, ali sto ga vise gledam, vise si mislim zasto uopste cekati. Mislim da ce mu se dopasti jer inace obozava muziku, drzi prstice u zraku kao mali diregent kada na malom klaviru koji sad ima upali pjesmu, a uz neku drugu igracku pjeva "E-I-E-I-O" cim upali Old MacDonald muziku. Naravno mi smo malo promijenili tu pjesmu pa mu pjevamo "Ti si mali Edo-medo, E-I-E-I-O... imas mali nosic mali E-I-E-I-O".

I tako danas narucujem klavir, a ove knjige su nam vec poslali juce:
Five Little Monkeys Bake a Birthday Cake, Five Little Monkeys Wash the Car, The Going-To-Bed Book, But Not the Hippopotamus i Baby Einstein: Baby da Vinci - My Body.

- 18:05 - Javi se (11) - Troši papir - #

ponedjeljak, 20.04.2009.

Spremamo se Edo i ja jutros da idemo na posao/na cuvanje i sve je bilo spremno samo smo jos Edi trebali da obucemo cipele. Stojimo u dnevnoj sobi i ja mu kazem:
Slatkice, jos nam samo cipelice trebaju. Gdje li smo ostavili tvoje cipelice? Znas li ti gdje su cipelice?

I krenem da ih trazim po hodniku i po kuhinji i onako usput pricam s njim:
Moramo naci cipelice jer necemo moci ici u park ako ne budemo imali cipelice. (I tako nesto u tom fazonu.)

Pronadem ih u kuhinji i vracam se u dnevnu sobu da mu ih obucem. I onda ga ugledam kako izlazi iz svoje sobe (gdje je u meduvremenu otisao, a da ga ja nisam ni vidjela) i sav sretan nosi u rukama nove cipelice koje smo kupili prije nekoliko sedmica, koje jos nismo nosili i koje su bile u cosku pokraj njegovog krevetica jos uvijek zapakovane u kutiju. On ih je izvadio, uzeo po jednu cipelicu u svaku ruku i krenuo da mi ih donese. Kad me ugledao izlazeci iz sobe, veselo ih je podigao u zrak i nasmijao mi se kao da kaze “evo ih, mama, pronasao sam cipelice”.

I tako smo jutros obukli nove cipelice cerek

Mali, usputni update: Edo je visok 82.55 cm i tezak 13.5 kg. I veoma voli tobogan yes

- 17:05 - Javi se (12) - Troši papir - #

četvrtak, 09.04.2009.

Evo zasto me nema :)



Moj mali smiley je sve veci, sve sladi, pametniji, interesantniji. Nevjerovatno je kako brzo raste i kako se mijenja. Svaki slobodni trenutak sa s njim.

Ali, ipak sam tu, citam vas, pratim sta se deseva, a uskoro ce me i na mom blogu biti mnogo vise jer 15. april je veoma, veoma blizu.

- 02:52 - Javi se (11) - Troši papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>