Amazon.com Widgets Malo lijepih vijesti - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 04.02.2009.

Izgleda da su tablete pocele djelovati jer Montica je juce bio mnogo bolje. Kao da se vratio onaj nas stari cuko - zanimalo ga je sta se desava oko njega, fino trckara dok setamo, jede bolje, cak mi je dotrcao kad je vidio da mu spremam sir (sa tabletama).
Drago mi je da je malo zivnuo i da bar jos malo imamo onog naseg Monticu. Znam da ovo nece trajati dugo, ali nece se ni zavrsiti tako brzo kao sto sam mislila prije nekoliko dana.

Druga lijepa vijest je da je Edo prohodao. Od subote samo tutnji po kuci cerek kao mali pjano, malo pravo, pa malo lijevo, pa malcice desno, pa onda opet pravo. Tako ga je simpaticno gledati.
Juce ujutro se usetao u kuhinju, ugledao Montyja kako pije vodu i tako radosno vrisnuo kad ga je vidio. Kako mi je taj prizor uljepsao dan sretan

Hvala vam svima na lijepim rijecima i na podrsci, puno mi to znaci.

- 15:33 - Javi se (20) - Troši papir - #

<< Arhiva >>