Amazon.com Widgets Zima, zima - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 16.01.2009.

Znate onu djeciju pjesmicu:
Zima zima, e pa sta je
Ako je zima nije lav
Ne boji se ko je zdrav

(ili tako nekao)

E, pa moram vam reci da je ova zima kod nas i za pingvine prehladna. Trenutno je -14C. Juce sam, po dolasku kuci s posla, izvela Montyja u setnju, bili smo vani mozda nekih 10-15 minuta i kad sam se vratila kuci imala sam osjecaj da su mi se oci zaledile. Onda se taj moj osjecaj potvrdio kad je pocelo nesto vodenasto da mi se skuplja u ocima. Nisu to bile suze, to se se moje lijepe okice pocele topiti. lud
Sva sreca pa nigdje ne moramo ici pjeske, auto je odmah ispred vrata, a dragi svako jutro upali moj autic da meni i Edi bude fino toplo. cerek Edo jos ima i svoju dekicu u koju ga zasuskam pa onda nema zime za nas dvoje. Jedino se dragi smrzava, pogotovo kad padne puno snijega pa ga treba cistiti.

Ali proci ce i ovo brzo i jos malo pa ce proljece i ljeto i svi ce se zaliti kako je vruce, vruce, vruce…

Kako vi podnosite zimu?

- 16:32 - Javi se (12) - Troši papir - #

<< Arhiva >>