Amazon.com Widgets Kako smo proslavili Edin prvi rodendan - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 31.12.2008.

Dok svi pisu o planovima za Novu (i u iducih nekoliko dana o tome kako su je docekali i proslavili), ja cu malo o tome kako smo mi proslavili Edin prvi rodendan.
Godina je stvarno prosla tako brzo. Kad gledam one slike od prije godinu dana i Edu kako je bio mali jos uvijek se cudim kako je to malo, sicusno bice naraslo u velikog djecaka. Ne mogu ni zamisliti sta ce biti za godinu dana kad vec bude naveliko pricao, trcao i vjerovanto jos manje slusao :))

Pripreme za rodendan su pocele jos prosli mjesec, kupovali su se pokloni, dekoracije, pa jos poklona, pa onda i sve sto je potrebno za tortu. Jer odlucila sam da za prvi rodendan Edo mora imati tortu koju ce njegova mama napraviti. Pa makar ta totra i bila nejestiva (jer zadnji put sam tortu pravila prije 7 i po godina)! Dragi je bio sav presretan jer "bilo bi tako zalosno da smo mu kupili glupu tortu iz prodavnice". Posto nismo imali puno povjerenja u moje cake-making abilities kupili smo i gotove kore u slucaju da moje ne ispadnu kako treba, no ipak ih nismo morali koristiti. Totra je ispala pravo fino, bila je ukusna i uz Harisovu pomoc izgledala je prilicno fino (on je napravio zavrsne dekoracije jer kad sam ja stavila sav fil i slag na vrh i oko torte to bas i nije fino izgledalo, pa je dragi morao da priskoci u pomoc).



Edu je ipak vise zanimala svijeca, nego sama totra tako da je i sa te strane totra bila uspjesna :)) (jer smo mu za vrijeme rodendanskog rucka u restoranu jedva oteli mini-cupcake - ovdje ima o tome).







Poklona je dobio tako puno da smo odlucili da neke za sada sklonimo pa da mu ih dajemo svakih nekoliko sedmica jer svakako ima dosta igracki. Od onih sa kojima se igra najvise voli kamion dole sa slike i malog ciku koji vozi kamion (mamin izbor), Plan Toys kolutice koji su nam poklonile Lidija i Mimi i Lego kockice koje je dobio od "djeda i bake" (onaj link gore ce vam objasniti o cemu se radi). Od njih je takode dobio i Harley Davidson triciklo za koje bi ja volila da je malo vece pa da ga mogu vozati jer tako je cool - ima zmigavce, trubu i kaze brm-brm bas kao pravi Harley :) Bice mu bas super u proljece kad se snijeg otopi i vec se vidim kako trcim za njim dok on na svom Harliju pobjeze niz cestu wink



Super smo se proveli, sve je proslo po planu, a mislim da je i Edo uzivao.
Hvala vam jos jednom svima na cestitkama i neka vam 2009. donese puno srece i radosti.

- 17:24 - Javi se (13) - Troši papir - #

<< Arhiva >>