Amazon.com Widgets Edin prvi rodendan - preview - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


nedjelja, 28.12.2008.

Zar je moguce da je vec proslo godinu dana i da je moja mala bebica narasla u malog djecaka koji vec ima 7 zubica, koji samo sto nije prohodao i koji je danas slavio prvi rodendan.
Imali smo dvije proslave, prvo za rucak sa nasim prijateljima koji su odlucili da budu Edini grandparents, pa onda poslije kod kuce sa nekoliko prijatelja. Bilo nam je super, poklona ima tako puno da ne znamo ni sta cemo s njima, a ja sam cak i tortu napravila (i moram se pohvaliti da uopste nije bila losa).

O prvom dijelu proslave (dok ja ne sredim slike) mozete procitati ovdje. Foodfanataholics is my friend Elise's blog. She just started blogging a few weeks ago, but she already has a dozen, if not more, delicious recipes posted. Elise is a great cook, an author of Cooking with Love cookbook, and her blog is a great resource for anyone who loves to cook, who likes to eat good food, or just enjoys pictures of good food - every recipe is accompanied with step-by-step photo instructions, so even those of us who are completely cooking-clueless can figure what to do. I think many of you will find Elise's blog interesting - stop by to welcome her to the world of blogging.



A moj post o drugom dijelu proslave stize uskoro.

- 02:24 - Javi se (19) - Troši papir - #

<< Arhiva >>