Amazon.com Widgets 32 - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 10.12.2008.

Prosao je jos jedan rodendan, jos jedna godina proletjela je i previse brzo. Dragi je i ovaj put nadmasio sam sebe. Bili smo se dogovorili da cemo odgoditi moj rodendan do vikenda jer je on zadnju sedmicu-dvije bio pravo busy sa skolom, a ove sedmice su mu zavrsni ispiti, pa smo odlucili u subotu sve proslaviti – zavrsetak jos jednog semestra i moj rodendan. Dogovorili smo se da nece biti poklona jer sad kupujemo samo za Edu, otici cemo svi zajedno negdje na veceru i to je to.

I onda tako dodemo sinoc svi kuci, sjedimo u kuhinji, dragi hrani Edu, pricamo, zezamo se. Odjednom on meni kaze da mu je zima i pita me da odem u dnevnu sobu da pojacem grijanje. Na brzinu odem, kliknem na thermostat samo onako s vrata i nazad u kuhinju. Kad ce ti on meni :

- Na koliko si ti to pojacala?
- Na 73.
- Hm, meni je jos uvijek zima, idi stavi na 74.
- Ma ne treba na 74. Jos nije ni pocelo da grije.
- Idi stavi na 74.
- Ma zasto? Vidis da ne treba.
- Hajde idi.
(I tako nekoliko puta)

Na kraju pristanem i odem. Ali ovaj put zavirim u dnevnu subu, kad tamo na stolu me ceka torta i velika kutija sa poklonom. Pocnem se smijati od iznenadenja i onda se jos vise smijem sto me morao 5 minuta nagovarati da odem “pojacati grijanje”. Bas sam bedasta nut
Onda sam morala da pogadam sta se nalazi u ogromnoj kutiji i naravno pojma nisam imala da me na dnu, sav zamotan u bubble wrap, ceka iPod Touch. Skroz sam se iznenadila jer prvo nisam ocekivala nista (i jos sam mu 5-6 puta morala reci da se stvarno ne ljutim sto necu dobiti poklon i da je u redu sto nema poklona), a drugo zato sto smo za njegov rodendan (prije 6 mjeseci) odredili budget od $50. Stvarno me obradovao. Odmah smo ga isprobali, igrali se, skinuli fb aplikaciju. Sad gledam koje igrice I druge aplikacije da si skinem. Trebam staviti slike, pjesme, filmove…. Ma obozavam moju novu igracku cerek

“To ti je ljubav”, kaze on meni zezajuci me. Ali bilo bi okay i da nije bilo poklona.

(za one koji ne znaju, rodendan je 32.)

- 19:50 - Javi se (15) - Troši papir - #

<< Arhiva >>