Amazon.com Widgets Baby Update (no. 4) - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 27.09.2007.

Evo ga još jedan baby update – kad vidim ovaj gore tracker nekako ne mogu da vjerujem da je već skoro 28 sedmica prošlo i da će za kratka tri mjeseca ovo malo čudo izaći iz mene (o samom izlasku još ne mogu da mislim!) … da ću ga držati u rukama, da ću ga moći dodirnuti, zagrliti, poljubiti… jedva čekam da upoznam tog našeg malog kmečavca (zovemo ga bebac dok je još u stomaku, a kmečavac kad izađe).

Na pregledu je sve bilo u redu - pritisak je kako treba (110/70), nabacila sam jos 3 lbs u ove zadnje četiri sedmice (grand total = 23 lbs), no doktor kaže da sam right on track with the weight gain i da mi je belly just the right size. Prije pregleda su mi vadili krv da testiraju glukozu – morala sam popiti neku narandžastu tekućinu u roku od 5 minuta i tačno sat vremena poslije toga vaditi krv. Onih “5 minuta” mi je bio pravi problem iako je tečnosti bilo samo 300 ml i nije imala grozan ukus, ali samo činjenica da sam ja to morala popitu u nekom roku nije mi dala da se opustim (zadnji sam gutljaj popila 15 sekundi prije isteka roka). Mislim da su rezultati testa bili ok i da nemam povisen šećer jer rekli su me zvati ako nešto ne bude kako treba, a sigurna sam da bi do sad nazvali da su trebali.

Još ne znamo da li je bebac on ili ona, ali znamo da se fino razvija i da mu srce kuca veoma jako i uredno. Idući sonogram smo zakazali za 18. oktobar – još samo tri sedmice, pa će i ta misterija biti riješena. A onda ću se moći baciti na kupovanje male odjeće sretan
Sobu smo vec počeli da opremamo – prošli petak smo išli u Babies "R" Us i kupili dušek za krevetić i nešto što se zove playard, a što pojma nemam kako prevesti ili objasniti (tu ima slika, pa ako neko zna prevod nek mi javi). Izabrali smo i krvetić i stol za mjenjanje pelena i kutuju za igračke i kolica (druge boje nego sto je na slici), ali to nije moglo stati u naše auto, tako da idemo opet sutra da to sve dovezemo. A što imaju slatke male odjeće za bebe! A tek igrački… malo mi je falilo da kupim jednog plavog, mekanog, zvečkavog dinosaurosa i jednu isto tako mekanu i zvečkavu zutu zirafu (možda sutra).

Bebac je u posljednje vrijeme postao pravo aktivan, mrda se svaki dan i to se nakad mrda tako jako da mi se čitav stomak zatrese. A nekad me šutne, pa majica sa stomka skoci. Ili se prevrće, a stomak se talasa gore-dole. Najsmiješnije mi je to što se budi svako veče u 9:20 i onda nastupa pravi belly-quake. Boksuje me, šutira me, prevrće se… prije nekoliko dana sam osjetila malo stopalo sa desne strane – izgleda da se protezao i onda kad sam ga ja pipunla, sklonio ga je. Osjećaj je jednostavno predivan i neopisiv. A zanimljivo je kako se smiri čim dragi stavi ruku na stomak. I kako se nikad ne mrda dok šetam, samo kad sjedim ili ležim.

A što se mene tiče – super sam. Stvarno se nemam na šta požaliti. Još uvijek stomak nije ogroman, još uvijek se mogu sageti, mogu bez problema dohvatiti stopala, ne prosipam ništa po sebi (čitala sam kod drugih trudnica da su već mnogo prije šestog mjeseca sa tim imale problema), nisam umorna i ništa me ne boli. Da kucnem u drvo, sve se stvarno super odvija i nadam se da će do kraja ostati ovako.

- 18:50 - Javi se (16) - Troši papir - #

<< Arhiva >>