Amazon.com Widgets Caveat emptor - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 16.04.2007.

Caveat emptor iliti "Let the buyer beware" – ova fraza mi nikad nije bolje zvučala nego u posljednjih nekoliko sedmica. Dragi i ja već duže vrijeme razmišljamo o tome da kupimo digital SLR foto-aparat. Prvo smo dugo razmišljali da li nam se isplati potrošiti tako puno para ($1000+), da li to nama stvarno treba i tako dalje i tako bliže. Poslije dugotrajnog i mukotrpnog razglabanja odlučili smo ipak da je uzmemo (jer ja je želim!).
Onda je dragi krenuo u research – kamera, leća, cijena … Kandidati su nam bili Canon Rebel XTI, Sony Alpha, i Nikon D80. Sony ima daleko najbolje opcije na samoj kameri i jedina je kamera u koja u sebi ima shock reduction, no tijelo kamere je napravljeno manje kvalitetno nego kod druge dvije (nije as resilient na udar i pad, a to je meni važno). Canon-a smo takođe odbacili jer se meni ne sviđa onaj mali kružić na vrhu kamere (call mi picky). Nikon mi je nekako najljepše sjeo u ruke, nekako sam ga zavolila na prvi škljoc. Skontali smo da nam leća od 18-135 (ne znam još to tehnicki objasniti, ali znam da može slikati veoma dobro iz bliza, a zum je otprilike kao 7.5x na normalnoj digitalnoj kameri) najviše odgovara jer je nemamo želje da nosimo dvije leće (bar ne za sad) kad negdje krenemo.
A onda je došla potrega za najboljom cijenom. E tu priča postaje zanimljiva! Pronašao je dragi na jednom mjestu veoma dobar deal ($917 za baš ono sto smo mi htjeli, plus dosta malih dodatak koju dođu u paketu), ali kad ih je nazvao tip sa druge strane žice je ponudio da mu proda memorijsku karticu (1GB) za $250. Ta ista kartica je na Amazonu $40. Još mu je ponudio popust od $50 kao novom kupcu – what a deal, huh?! Sve je to dragom postalo sumnjivo, pa je on otkazao prvobitni naručbu i počeo da google dotični web site (expresscameras.com). Ispostavilo se da je to legitiman business, ali je veoma shady business. Ne znam ni sama koliko mu je google hits dao na “express cameras scam”, preko stotine postingsa žalbi na kompaniju kako promijene cijenu kad ih nazoveš (jer kao sve cijene su poslije manufacturer’s rebates, što ja nisam mogla naći nigdje na web site-u), kako žele da ti prodaju još tonu toga što ti ne treba, kako ti otkažu order jer su k’o fol out-of stock (ali zato imaju onaj skuplji model koji žele da ti prodaju), kako ti naplate oder ali ga ne pošalju za 3-4 sedmice… ma sve u svemu – užas! I što je najgore to nije jedina kompanija koja radi na taj način, našli smo ih još 3-4 i onda prestali da tražimo.
Onda smo saznali za scam broj 2 – dosta tih gorespomenutih kompanija prodaje kamere koje su ilegalno uvezene iz Kine ili neke druge zemlje. Ako i kupiš kemeru koju želiš, i trebaš je slati prozivođaču iz bilo kojeg razloga, onda si out of luck jer garancija na nju ne važi ako je ilegalno uvezena.
Na kraju smo našli ono što želimo na Amazonu – skonatali smo da naš peace of mind itekako vrijedi $200 više. Kupićemo je za nekih 10ak dana čim kad škola bude pri kraju.

- 20:07 - Javi se (10) - Troši papir - #

<< Arhiva >>