Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 19.07.2006.

Dragi moji blogeri i blogerice, posjetitelji ovog mog malog kutka interneta,
sutra letim ka rodnoj grudi, zemlji i ljudima koje nisam osam i pol godina vidjela. Ni sama ne znam šta da očekujem – ipak je to puno vremena i sve se (uključujući i mene) mnogo promijenilo. Veselim se što ću ih sve opet vidjeti, posebno se veslim odlasku na more s moje dvije drage i vrle prijateljice.
Na blogu me neće biti do sredine kolovoza – vi mi svi ostajte zdravo i veselo, pa se čitamo opet kad se vratim.

- 17:13 - Javi se (21) - Troši papir - #

<< Arhiva >>