Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 17.07.2006.

“Imaš slatku krv” – kaže se za one koje komarci posebno vole pa ih nemilosrdno napadaju. Ako je to tačno, onda moja crvena krvna zrnca umjesto balončića oksigena prenose kristale glukoze smijeh U subotu dok sam šetala Motyja stala sam na 5 minuta da propričam s nekim čovjekom iz komšiluka i dobila sam tri užašna ujeda (tako mi i treba kad sam friendly sa svima). Prva tri ove godine (što je stvarno čudno), ali su tako gadni da ih je dosta za iduća dva ljeta. Dva su na lijevoj nozi, jedan sa srane ispod koljena, a drugi na zglobu, dok je onaj treći na zglobu desne noge. E ovaj na lijevom zglobu je u nedelju ujutro toliko otekao da je zglob bio duplo veći, a ona kost se uošpte nije mogla osjetiti. Tako mi se nešto još nikad nije desilo! Mislim, uvijek dobijem prilično veliku uteklinu, veću nego što bude kod drugih ljudi, ali da mi se noga udupla – e to je nešto posebno. Evo i sad me sva tri svrbe iako sam stavila neku anti-itch kremu, ma za poludit je.
Malo sam googlala da vidim šta je to u vezi mene što komarci (tj. komarice) tako vole i pronašla da ih uglavnom privlače temperature kože i znoj (znači, nije tačno ono o slatkoj krvi). Piše da ljudi koji se veoma malo znoje (a ja se uopšte puno ne znojim) veoma rijetko privuku komarce – znači nije to. Onda sam našla nešto u vezi karbon dioksida i lactic acid koju se ispuštaju kroz kožu – to baš nisam razumjela, pa ću i to otpisati. Takode piše da mirisi raznih parfema, sapuna ili krema za kožu (pogotovo oni sa mirisom cvijeća) privlače ove krvopijce – znači to je. I znači preostaje mi ili da smrdim ili da budem sva natekla od ujeda komaraca thumbup Ma, veselo skroz!

- 18:49 - Javi se (8) - Troši papir - #

<< Arhiva >>