Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 07.07.2006.

Konačno sam dobila dobre vijesti – mama je juče izašla iz bolnice, dobro se osjeća i fino se oporavlja. Sestra je položila ispit, tako da su joj sad još samo dva ostala pa da konačno završi taj fakultet. Ludnica na poslu se malo smirila, ili se to meni samo čini jer me malo manje briga šta se dešava – ja se spremam za godišnji, odbrojavam dane.
Stvarno jedva čekam da idemo na put. Jedino što će mi biti Monty-ja žao ostaviti u obdaništu. To je, u stvari, dog kennel, mesto gjde se ostavljaju cuke kad njihovi vlasnici idu na put. Ja ga zovem obdanište za cuke, a dragi ga zove zatvor za cuke! Tješim se time da še on zaboraviti da je tamo bio čim se mi vratimo, i da su ljudi koji drže to mjesto veoma fini, da će imati druge cuke da se s njima igra…. Ma znam ja da će on biti okay, ali ipak ce mi ga biti žao ostaviti. Zato ću ga do tad još više razmaziti (ako je to uopšte moguće).

- 19:57 - Javi se (13) - Troši papir - #

<< Arhiva >>