Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 03.07.2006.

Znate šta ne volim? I to ono baš stvarno ne volim, moglo bi se reći da mrzim, a malo je toga što stvarno mrzim. Kad stavim pastu za zube na četkicu, a ona se prevrne na stranu, sva paste sa nje spadne i zaljepi se za umivaonik! A to mi se skoro svaki put desi kad u tubi ostane sasvim malo paste pa je moraš sa oba palca istiskati sa dna prema vrhu. Naravno, pri tome četkica mora biti položena na umivaonik, pa onda moram pažljivo i polako ciljati pastu iz tube na četkicu. I ma koliko ja pokušavala da to spriječim, skoro svaki put se ona meni prevrne i pasta sa nje spadne. Onda ja “ljuta” džongliram u rukama i četkicu i pastu koju istišćem sa dna sa oba palca, i pitam se zašto se tako mučim kad imam novu novcatu, neotvorenu pastu u latici.
Ali zato volim što već četvrti dan ne radim i što neću raditi ni sutra, jer sutra je Independence Day.
Ne volim što dragi danas radi jer mi je dosadno bez njega, ali zato volim dragog, veoma!
I volim ovog malog, slatkog, blesavog cuku koji nas je istrenirao samo tako :)

- 14:49 - Javi se (12) - Troši papir - #

<< Arhiva >>