Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 13.06.2006.

Kaže meni dragi sinoć “Hoćemo sutra na večeru?”
--Hm, na večeru? Pa ne znam, gdje bi išli?
--Steak House.
--Imaju li oni tamo nešto što ja volim? (ni ja ni dragi ne jedemo steak, tako da me njegov prijelog iznenadio).
--Oni imaju mahi mahi – odgovara dragi.
--Mahi mahi – sva sam ushićena i prisjećam se naše prve večere na Havajima kad sam po prvi put u životu probala mahi mahi , i idućih 7 dana nisam ništa drugo htjela da večeram. Riba je tako dobra, ne znam kako da je opišem. Nema miris kao riba, nema ukus kao riba, ali je super.
--Vidi kako si ti to super smislio – kažem mu ja – baš si ti meni super. Može, idemo na večeru.
Onda dodam – ali nećemo nikakve poklone kupovati jedno drugom, jel’ važi? Hajde da se dogovorimo da za godišnjicu nikad ne kupujemo poklone. Možemo isplanirati neki trip, pa da nam to bude poklon, ali nećemo ništa kupovati. Jel’ može?
--Hajde, može – odgovara on, a ja i dalje maštam o mahi mahi.
Kroz nekoliko minuta dragi ustaje i odlazi u kuhinju (Monty kaska za njim, naravno). Vraća se sa dva poklona, pruža mi ih i kaže “Sretan ti dan prije anniversary. Jer upravo smo se dogovorili da ne kupujemo poklone za anniversary”.
Opet mu je uspjelo da me totalno iznenadi, stvarno nisam ništa očekivala jer smo još ranije pričali da nećemo ništa jedno drugom uzimati.
Prvi poklon je u kesi sa tratinčicama (on zna koliko ih volim) – kutija mojih omiljenih čokolada. Sve ih je pogodio. Drugi poklon je zamotan u veoma fin papir. Pipkam ga i skontam da je neka slika, nešto uramljeno. Kontam možda je Ansel Adams print i već se radujem. Odmotam papir, kad tamo nešto još bolje. Duguljasti okvir, a u njemu tri “Love is…” slike – na prvoj se njih dvoje drže za ruke, šetaju kroz cvijeće, a kraj njih skakuće mali cuko, na drugoj sjede skupljeni jedno uz drugo na kauču (upazlirani što bi ja rekla), a na trećoj su njih dvoje u velikom srcu. Fantastičan poklon, tako mala sitnica koja me tako puno obradovala.
Prije godinu dana, u tačno 4:32 PM Hawaii time postali smo husband and wife. Proveli smo predivnu godinu dana u braku, i znam da je ih je još mnogo takvih tek pred nama.

I da, skontala sam da ja suck jer ja njemu nisam ama baš ništa kupila, a i rodendan mu je u nedelju i još uvijek ne znam šta da mu uzmem :(

- 21:25 - Javi se (17) - Troši papir - #

<< Arhiva >>