Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 11.05.2006.

Da li ste znali da je kupovina novog mattress-a (dragi mi reče da se to na našem kaže madrac ili dušek) prava noćna mora. I to ona zaprave prava! U petak poslije posla otišli smo u potragu za novim dotičnim madracom, a ja sam tu veče sanjala kako sam osuđena da vječno trazim madrac koji mi se sviđa i sve dok ga ne nađem moram se premještati s jenog na drugi svakih 15 minuta. Naravno nisam mogla naći taj koji mi se sviđa, pa sam se svu noć vrtila, premiještala…. Onda su ti isti madraci dobili male noge, sasvim neproporcijalne njigovoj težini i veličini, i počeli su da me ganjaju i viču za mnom nešto poput “buy me” ili “try me”. Ma, kažem vam pava noćna mora.
A sama kupovina bila je skoro podjednako strašna. Izbor je nevjerovatno veliki, a cijene se kreću od 400 do 4000 dolarosa. Za svačiji džep po nešto, što bi se reklo. Ulaziš u prodavnici, a tamo te dočeka more madraca. Sve jedan do drugog, poredani po tvrdoći, proizvođaču, cijeni. Legneš na dva-tri i već pojma nemaš koja je razlika između njih osim što ti se čini da je svaki idući bolji od onog predhodnog, ali nisi siguran da li je to stvarno tako ili misliš da kako cijena skoči za 100 dolara tako skoči i kvalitet. U jednoj smo prodavnici čak ležali na nekom kompjuter-krevetu koji ti izračuna kakav je madrac nabolji za tebe. Ma nema šta sve ljudi neće izmisiti, ali meni se upošte nije svido taj koji mi je magični krevet preporučio.
A onda smo isprobali Tempur-Pedic. Čudo od madraca. Napravili ga Šveđani, a odobrila ga NASA; napravljen je od neke spužve koja se “mold” (ne znam kako da to opišem na našem) uz tvoje tijelo tako da nema pristka na kičmu, zglobove, kosti i tako to. Jednom kad sam na taj legla svi ostali su bili totalno bez veze and out of the picture sve dok mu nismo vidjeli cijenu. E tu nas je malo zabolilo po džepu, pa smo otišli kući da skontamo šta da radimo.
U subotu se potraga za madracom nastavila, ali svi se pokazali nepoželjni osim skupog Tempija (upravo sam mu dala taj nadimak). Na kraju smo ipak odlučili da izvalimo dvije tisućice za njega, pa kud puklo puklo. U ponedeljak su ga dotjerali i montirali i ja vec 3 noći spavam ko mala beba. Dragi još nije siguran da li mu se Tempi sviđa (jer sasvim je drugačiji od običnih madraca, nekako se potone u njega), no na sreću imamo 90 dana probni period, pa ga možemo vratiti i kupiti neki novi.

In other news: Škola se završila, i dragi i ja smo dobili sve As, čak se našlo i nekoliko A+ thumbup Sad uživamo u raspustu, a ja sam se čak i kuhanja prihvatila (na veliku radost mog dragog, slatkog, super muža).

- 15:20 - Javi se (21) - Troši papir - #

<< Arhiva >>