Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 04.03.2006.

Za sve one koji me tada nisu poznavali ovo je repriza mog prvog posta objavljenog prije tačno godinu dana.
Svaki dan Monty i ja šetamo najmanje jedno tri puta. Nekad se prošetamo na brzinu, a nekad ostanemo na polju i pola sata - sve zavisi od vremena. U toku šetnje Monty se pokaki bar jednom dnevno. I ja onda uzmem malu plavu kesicu i pokupim "doggy mine" koju je on napravio, zavežem kesicu i bacim je u smeće kad se vratimo kući. Ne želim i ne volim kad pronadem tuda govna ispred mojih vrata, u mom dvorištu, u mojoj kući ili u mom životu. I zato ja koliko god mogu čistim za sobom (... i za Monty-jem)

Zanimljivo je kako se puno toga desi i promjeni, ali i ostane isto za godinu dana, a kako ta godina opet izgleda kratka. Sjećam se kao da je juče bilo kad sam razmišljala o otvaranju bloga. Nisam znala da li će mi se pisanje svidjeti - nekad davno, u petom razredu sam imala diary u koji sam skoro svaki dan pisala "danas se nije desilo ništa posebno" - mislila sam će i moj blog zadesiti ista sudbina :)) Ali ipak sam odlučila da probam, ako ništa drugo blog mi je bio prilika da naučim css.
I drago mi je što sam probala, što sam i ja dio sve veće i veće blogosfere i što sam imala priliku da upoznam mnogo dobrih, zanimljivih osoba koje da nije bloga nikad ne bi znala.

Komentari
# Slazem se s tobom i sretna godisnjica blogosfere:)))Drago mi je da sam te upoznala ovdje,pa mozda jednom popijemo kavu s ove strane bare:)))pusa iz Chicaga (lorraine 04.03.2006. 00:43)
# Sretno i čestitam što se tako brineš za Montya! Već sam pisala, kako to ovamo izgleda "nagazne mine" na svakom koraku....pozdrav! (friva 04.03.2006. 11:08)
# Sretna godišnjica pisanja!! (darkwolf 04.03.2006. 11:24)
# uskoro će i meni godinu dana od prvog posta, a stvarno kako to brzo proleti... navrati, pronaći će se neka pljeskavica... 5:-) (jagode 04.03.2006. 12:21)
# mislim da su najljepša poznanstva koja se ostvare ovim putem.sretno i čitamo se:))) (estera 04.03.2006. 14:59)
# eto, si vidjela da je to super :)... (makedo 04.03.2006. 17:16)
# godine lete....;) Nek si ti pocela pisati. (Širin 04.03.2006. 20:45)
# ja san počela pisat prije više od godinu dana... postovi su mi se prominili totalno... nisan očekivala da ću pisat nit misec dana, a kamoli duže ;) (marryann 05.03.2006. 01:56)

- 00:15 - Javi se (1) - Troši papir - #

<< Arhiva >>