Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 13.02.2006.

Kad sam bila mala imala sam veliki plavi album u koji su se ljepile “ljubav je…” sličice. Imala sam dosta raznih albuma, sa štrumfovima, sa sličicama iz Zivotinjsko Carstvo čokoladica, sa likovima iz Hanna-Barbera crtića, ali mi je “ljubav je…” uvijek bio najdraži. Bila je u njemu jedna sličica na kojoj su njih dvoje sjedili na kauču, ona je držala jedan kraj novina, a on drugi. Na slici je pisalo “ljubav je … … zajedno čitati nedeljne novine”. Još tad, iako sam bila mala, maštala sam kako ću jednog dana pronaći moju ljubav i kako ćemo nas dvoje zajedno čitati novine, baš kao na slici.
Svake nedelje dragi mi za doručak kupi chocolate chip muffin. Dok ga ja jedem uz kapućino, on pročita prvi dio novina. Onda taj dio da meni (kad završim doručak), a on uzme neki drugi dio da čita. I tako svaku put kad on pročita jedan dio, da ga meni. Smijemo se, zezamo se, ja mu čitam naglas interesantne svari koje sam pronašla…. Tražim da mi da comics section (jer to me najviše i zanima od čitavih novina), a on me zeza, ne da mi comics i “tjera” me da pročitam vijesti za odrasle. I tako provedemo nekih sat vremena svake nedelje. Nije baš kao na slici jer ne čitamo isti dio istovremeno, ali jeste ono o čemu sam maštala.
To je ljubav – te male svakodnevne sitnice kojih ima tako puno da ne želim ni da počnem da ih nabrajam. I zbog tih sitnica nama je svaki dan Valentinovo. Nije nam potreban neki praznik da nam kaže “ovo je dan kad treba jedno drugom da pokažete svoju ljubav. And by the way, be sure to spend a lot of money to show how much you really love him/her”
Ne volim Valentinovo. To mi je jedan od least favorite praznika. Ne razumujem zašto čekati neki posebni dan na kalendaru da izvedeš svog dragog/dragu na večeru u fin restoran, ili da mu/njoj kupiš poklon, ili da uradiš bilo šta što ga/nju čini sretnim ma kako to malo ili veliko bilo. Mi ne slavimo Valentinovo. Nama je svaki dan Valentinovo.

- 17:19 - Javi se (16) - Troši papir - #

<< Arhiva >>