Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 29.11.2005.

Mislila sam pisati o letu nazad kući, ali onda sam kod Yazze ugledala pjesmu Dan Republike i sjetila se da moji roditelji danas slave 30 godina braka. Izdržali su se tako dugo :) Pričam s njima u nedelju i kažem mami onako iz šale “treba ti dati medalju što si s tatom izdržala tako dugo”, o ona na to odgovara “evo ti tata, pa to njemu reci”. Javlja se tata na telefon i kaže “eto, kćeri moja, vidis li ti sta sam ja sve izdržao? Već 30 godina ti slušam mamu i radim sve što ona kaže. Već tako dugo sam u manjini, moja riječ se ništa ne važi. Znaš da je uvijek bilo 3 protiv jednog (mama, sestra i ja protiv njega), ja jadan nisam imao šanse”. Ma nisam sebi mogla od smijeha doći.
Neka im je sretna godišnjica, i nek se izdrže jos 30 godina :))

- 11:59 - Javi se (9) - Troši papir - #

<< Arhiva >>