Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 21.11.2005.

Sutra putujem. Odlazim u Oklahomu – mjesto gdje sam provela 5 godina, završila školu, upoznala grupu ljudi koji su me prihvatili u svoju porodicu kao da sam oduvjek bila jedna od njih. Tamo su moje frendice sa college-a, 4 totalno različite djevojke (tj. žene) koje su mi olakšale sve one grozne dane bez dragog, s kojima sam se ludirala i zezala. Nisam ih vidjela skoro dvije godine. Mislim da dva dana nećemo prestati da pričamo.
Dragi ostaje kod kuće, već me zeza kako ga više ne volim jer ga ostavljam samog i kako će nagovoriti Montyja da ni njih dvojica mene više ne vole. Uživa u činjenici da me može ovako zezati i već se sprema da mi spominje for the whole eternity kako sam ja otišla u Oklahomu a njega ostavila samog. Ja mu kažem da je lopica, cmoknem ga, i kažem mu da ga baš zato i volim tako puno.
Biće fino vidjeti sve te ljude, biće se fino najesti se razne hrane za Thanksgiving, a najljepše će biti vratiti se kući.

- 01:33 - Javi se (11) - Troši papir - #

<< Arhiva >>