Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 08.11.2005.

Zamislite ovu situaciju:
Odeš u prodavnicu, razgledaš, ubacuješ stvari u korpu i odjednom te potjera i ti moraš u wc. Znaš da je wc u prodavnici grozan, ali moraš da ideš jer nema teorije da izdrziš do kuće. Uđeš u wc, pogledaš u kutiju u kojoj stoje papirni prekrivači za wc šolje, kad tamo kutija prazna. Sjedeš na šolju! (ok, zamilite da ste muško, jer nijedno žensko koje ja poznajem to ne bi uradilo. Ja stavim najmanje tri sloja toilet papira prije nego što sjednem na šolju bez obzira koliko me tjera da idem. Nekad čak i kad odem nekome kuci prekrijem šolju toalet papirom). Gdje smo stali? Ah, da, sjedeš na šolju! Razrahatiš se, iliti obaviš posao, kreneš da ustaneš, kad ono ništa. Ti se pomjeraš, ali ustati ne možeš. Zaljepljen si za wc šolju! Sjediš ti tako, ne znaš šta da radiš…. Mozda se obrišes, pustiš vodu, ipak ne želis da ti smrdi… kontaš naići će neko, neko će mi pomoći. Prođe 15ak minuta, nikoga nema. (Ja bih već vrištala na sav glas) Odjednom čuješ nekoga da ulazi u wc. Super, pomisliš, evo ga spas. Kažeš toj osobi šta ti se desilo, on ode do menadžera koji ga pošalje nazad na posao, a tebe ostavi da sjediš zaljepljen na šolji. Provedeš tako još nekih 20-25 minuta dok se neko drugi ne pojavi, i tek onda neko zovne Hitnu Službu. Momci iz Hitne te zajedno sa wc šoljom stave na nosiljku i iznesu iz prodavnice. Tebe spopadne panic attack, a ni srčani napad nije daleko.
Užasno, zar ne?
Desilo se to nekom čovjeku iz Colarada dok je bio u Home Depot prodavnici (to je home improvement store). On ih sad tuži za 3 miliona dolara.

- 23:08 - Javi se (14) - Troši papir - #

<< Arhiva >>