Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 04.11.2005.

Sjećate se one episode Prijatelja kad Rachel pokušava da riješi ukrštenicu iz NY Times magazina? Na kraju episode ona ispuni posljednji nepoznati pojam, skoči od sreće i kaže nešto u smislu “I did it, I did, I finished the New York Times crossword puzzle”, okrene se oko sebe, a ostalih prijatelja nigdje blizu nema i onda tužno kaže “where is everybody, I need to hug somebody”. U pozadini Günter (beznadežno zaljubljen u nju) trči prema njoj, saplete se za stolicu i razbije se na pod. I to bude kraj episode.
Ako se ne sjećate, don’t feel bad. Ovdje Friends-e puštaju najmanje 3-4 puta dnevno na 3-4 različita kanala, tako da sam sve episode gledala po ko zna koliko puta.
Uglavnom, tako sam se i ja osjećala juče ujutro. Saznala sam vijest koja me nenormalno obradovala jer se tako nečemu nisam upšte nadala. Čak sam dva puta morala da download isti file da provjerim da me to moje oči ne varaju. Kad ono oba puta tamo piše:
Finally, a perfect paper! Thank you for the read. It was clear, interesting, well-considered, and intelligent. 100 % – A.

Odmah sam zgrabila telefon i nazvala dragog da mu se pohvalim. On je samo rekao “pa, što se čudiš, tako si se puno mučila oko toga, i napisala si super essay, ja sam znao da ćeš ti dobiti A”. Ja, eto, nisam znala. I ta me vijest toliko obradovala da mi čak ni posjet zubaru nije mogao pokvariti dan.
EDIT:
Ako ikoga zanima, evo o čemu sam napisala 5 stranica:
How can database management provide the core of an organization's competitive advantage? That is, it seems impossible that companies possessing equal access to same technology can use that technology to compete and, more importantly, create a position of advantage over the competition. How is it that some companies pull this off?

- 19:56 - Javi se (23) - Troši papir - #

<< Arhiva >>