Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 17.10.2005.

Prode vikend. Prode prebrzo. A proveli smo ga radeći zadaću. Dragi za jednim kompjuterom, ja za drugim. Skontali smo da škola definitvno sucks i da se trebamo nagraditi nečim posebno finim po završetku semestra. Sad još samo da skontamo čime!
A vidim da je i blog bio u banani zadnjih nekoliko dana, tako da nisam puno propustila. Ali čini mi se da je sad malo brži, kometari pravo piče, čak i na onim blogovima gdje im je prije trablo i po pola sata da se loadiraju. Izgleda da su blogomasteri uradili nešto kako treba. Svi se stalno žale na njih, pa eto da ih ja malo pohvalim.
Citav dan pišem neke gluposti, izgleda da mi mozak želi malo na pašu :) ili na spavanje…
U meduvremenu, primam prijedloge za poslijesemestarsku nagradu.

- 04:16 - Javi se (18) - Troši papir - #

<< Arhiva >>