Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 25.06.2005.

Jutros sam se zakačila za vrata i poderala šorc.
Kad mi je bilo nekih 13-14 godina razbila sam se i poderala omiljene farmerke ispod koljena. Srećom, tad su u modi bile zaštopane farmerke pa mi ih je moja nena još isti dan popravila.
Prije jedno 3 i po godine sam slomila nogu dok sam se igrala s Montyjem u dvorištu. Ma dobro, ne baš čitavu nogu, samo jednu malu kosku sa strane desnog stopala (rekli su mi da se zove fifth metatarsal), ali dovoljno da buden na štakama 6 sedmica i da onda hodam sa “space boot” na nozi jos 4 sedmice poslije toga.
Svaki dan imam bar jednu ili dvije manje episode smotanosti – udarac glavom u frižider, učepljeni prst, nešto prosuto, ma uobičajene stvari… Danas je epizoda bila malo veća, ali na sreću te velike se ne dešavaju svaki dan. I šorc je prezivio - još se moze nositi.
Ma smotana sam čudo jedno. Ali baš me briga! Neka sam!

(photo by my sweetie)

- 21:20 - Javi se (9) - Troši papir - #

<< Arhiva >>