Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 23.06.2005.

Bilo nam je ludo i nezaboravno! Vratili smo se, a ostali bi tako rado tamo :) Hawaii su stvarno predivni, jos ljepsi nego na slikama. Vjencanje je bilo bas onakvo kakvom smo se nadali. Obadvoje smo presretni.
Hvala sam svima na cestitkama i hvala vam sto se svracali u ovaj moj mali cyber-kutak dok mene nije bilo.
Sutra cu pisati mnogo vise o svemu - sad pokusavam da stavim slike on-line, ne ide bas tako brzo kad imas preko 500 slika :))) a svi samo pitaju "gdje su slike, kad ce biti slike"
I can't stop smiling :-D

- 00:48 - Javi se (4) - Troši papir - #

<< Arhiva >>