Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 08.06.2005.

Od tog našeg prvog sustreta s ove strane bare prošlo je već 5 godina. Bilo je dana kad su mi minute bile duže od godina, a bilo je i onih kad bi čitav dan proletio brže od sekunde. Dugački su bili oni dani kad su nas razdvajale hiljade milja, a oni kratki kad su nas djelili milimetri. Nas dvoje se često zezamo da se naša priča može skratiti u nekoliko recenica: Bili smo prijatelji, najbolji prijatelji dvije godine, zabavljali smo se dva dana, i onda se dvije i po godine nismo vidjeli. I evo sad, 9 i po godina od kako smo se upoznali, još uvijek smo zajedno, volimo se svaki dan sve više i super nam je. Imamo fantastičan život, onakav kakav smo zamišljali i želili da imamo. Da mi je neko rekao tog dana na fakultetu da će moj zivot biti ovakav kroz 10 godina, ne samo da mu ne bi vjerovala, nego bi ga u Kreku poslala :))
Prekosutra idemo na Havaje. Idemo da se vjenčamo, da “ozakonumo” tu našu vezu, iako je to za nas oboje samo formalnost, jer list papira ne može značiti više od obećanja koje smo još davno jedno drugom dali. 13. juni će biti naš dan – vjenčaćemo se na pješčanoj plaži uz zalazak sunca i havajsku muziku. Biće nam super.
A neka i svima vama koji svratite na moj mali blog takođe bude super dok mene nema. Ostajte mi sretni i veseli, pišite svoju poeziju i prozu. Čitaću vas opet 22.juna. Aloha!

- 20:52 - Javi se (12) - Troši papir - #

<< Arhiva >>