Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 04.05.2005.

Svaki put kad pomislim da me ništa više u ovoj Americi ne može iznenaditi – nešto se glupo pojavi i iznenadi me. Prije nekoliko minuta sam slučajno sazanala da je sutra National Prayer Day. Zovem ja klijenta da ugovrim meeting za software update i kaže on meni “sutra između 10 i pola 11 mi ćemo svi biti na prakingu jer sutra je National Prayer Day, tako da bi nam poslije ručka vise odgovaralo.” Ok, kažem ja, vidimo se onda oko 1. Supstim slušalicu i kontam “National Prayer Day, wtf??” Kakva je to fora? Pa šta sve ovi glupi ameri neće izmisliti. Odem malo na google da vidim kakvo je to u stvari sranje i evo šta sam našla:

A bill mandating a National Day of Prayer was passed unanimously in Congress and signed into law by President Truman in 1952. It required that the President select a day each year for national prayer.

In 1988, a Public Law 100-307 was introduced to Senate as Bill S 1378 by Strom Thurmond to establish that the first Thursday of every May be celebrated as the National Day of Prayer. It was matched by a House version introduced by Tony Hall, received broad bipartisan support, and was signed into law by President Ronald Reagan.

I od tada se svaki prvi četvrtak u maju slavi kao Nacionalni dan za molitvu. Koje sranje! Ali nije to sve – imaju oni i svoj web site na kojem ti daju sugestije za koga da se moliš. Takođe imaju u 2005 National Day of Prayer Theme Song (wtf još jednom) i store gdje možeš da kupiš cd sa tom pjesmom, postere, naljepnice i ostala sranja. Ma baš su kreteni!

- 21:42 - Javi se (5) - Troši papir - #

<< Arhiva >>