Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 27.04.2005.

mala beba Devilov post od ponedjeljka me podsjetio na nešto što se desilo prošle godine otprilike u ovo vrijeme. Dragi ima prijatelja koji živi u Zenici. Njih dvojica znaju se još od kad su bili mali, išli su zajedno u osnovnu i srednju školu, i još uvijek su u kontaktu, čuju se često preko aol im-a. Taj njegov frend (zvaćemo ga Joe) se prije jedno tri godine oženio. Oženio se djevojkom koja je samo na to čekala, djevojkom koja je na mnogo nižem intelektualnom nivou od njega, djevojkom s kojom nema ništa zajedničko – ovo zadnje su njegove riječe (No to je tema za neki drugi put.) Nekih 10ak mjeseci poslije vjenčanja dobili su sina. Sve je to ok.

Ali evo šta nije ok:
Joe: Žena mi je ostala opet trudna pa mora na abortus.
Dragi: Niste planirali da ostane trudna?
Joe: Nismo, nismo još spremni za drugo dijete.
Dragi: Pa niste koristili kontracepciju, ona ne pije pills?
Joe: Ah, ma ne može ona svaki dan tablu pit.

Ne može ona svaki dan tablu pit! Ne može ona svaki dan tablu pit!!! – ne mogu da vjerujem da su mi uši zaista tu izjavu čule. Znam, ali nije to ništa, kaže meni dragi i nastavlja s ostatkom priče, Joe kaže da je to tamo kod njih sasvim normalno. Da to nije uopšte tabu, da se o tome otvoreno priča i da žene često idu na abortuse, neko i po tri-četiri puta. Ja ne mogu da dođem sebi. Pa šta je tom svijetu?!? Od kad je to lakše imati abortus, operaciju od koje se oporavlja mjesec dana, nego svaki dan popiti malu tabletu prečnika dva milimietra, ili svaka tri mjeseca primiti inekciju, ili staviti kondom, ili u najgorem slučaju izvući ga na vrijeme? Ne razumijem to nikako! Da me pogrešno ne shvatite, ja sam veoma liberalna osoba, veliki borac za ženska prava, totalno pro-choice, ali to nije pro-choice, to je stupidity. Razumijem da se dese neželjene i neplanirane trudnoće, ali da neko iz dana u dan redovno ima sex, tačno zna kakav je mogući rezultat tog sex-a (jer jedan rezultat im plače u drugoj sobi), i ne poduzima ama baš ništa da spriječi dešavanje tog rezultata iako ne želi da se taj rezultat desi - e to nikako ne kontam.

- 15:18 - Javi se (3) - Troši papir - #

<< Arhiva >>