Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 13.04.2005.

havarija Koja sam ja havarija! Napišem na poslu post, naravno prvo u Wordu da bih mogla dodati kvačice tamo gdje im je mjesto i otvorim Mozillu da ga postiram, kad ništa. Nema google, nema bloga, nema ničega - internet nam je down. Hajde, kontam ja, imam još tri sata do odlaska kući, valjda će ga popraviti do tad, kad ono opet ništa. Pronađem negdje neki stari floppy da ne bi džaba trošila cd za dva mala fajla, snimim na njega svoj post, snimim sličicu, i uputim se kući. Prošetam Montyja, izvadim floppy is torbe, sjedem za kompjuter i krenem da ubacim floppy u njega. Vidim ja nešto mi čudno, ne pravi on nikakav zvuk. Pomaknem floppy malo gore, malo dole, kad ono imam šta i da otkrijem. Naš kompjuter uopšte nema floppy drive! I evo sad se sama sebi smijem :)))

- 22:14 - Javi se (1) - Troši papir - #

<< Arhiva >>