Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 12.04.2005.

hawaii happy Večeras su na iPodu svirale lagane ljubavne pjesme. Večeras mi nije bio potreban teški, ludi, psihodelični (tako ga je moja mama zvala) rock kao što su The Doors, Ramones, Green Day ili Metallica bez kojih je odlazak u gym inače totalna propast. Nije mi čak treabo ni "ljuti" pop, aka Jagged Little Pill. Večeras sam happy, veoma veoma happy, i puna sam adrenalina. Konačno smo napravili sve rezervacije, pronašli smo koordinatora i razgovarali sa ženom koja je bila stvarno predivna. Sve je ispalo mnogo bolje nego što sam se nadala i bilo je mnogo, mnogo lakše nego što sam mislila da će biti. Presrentna sam i jedva čekam – samo mi je to u glavi :)
A kao bonus juče sam kupila novi bikini. Narandžasti! Najbolji kupaći koji sam ikad imala (njemu se posebno dopao!) i to u mojoj omiljenoj boji . Sutra idem da kupim još jedan takav, ali svijetlo plavi. Plus nekoliko majica na bretele, nekoliko malih šorceva i ostalih sitnica – sve u svemu veoma uspješan shoping. :))

Push the door, I'm home at last
and I'm soaking through and through
Then you hand me a towel
and all I see is you
And even if my house falls down,
I wouldn't have a clue
Because you're near me and

I want to thank you
for giving me the best day of my life
Oh just to be with you
is having the best day of my life

- 02:55 - Javi se (0) - Troši papir - #

<< Arhiva >>