Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 06.04.2005.

home sweet home Google has done it again!
Ne samo što su korisnicima gmail-a prvog aprila darovali još 1 GB prostora*, nego su takođe poboljšali i google maps. Najnoviju foru koja se zove “Satellite” sam tek danas otkrila. Ukucaš adresu i naravno dobiješ mapu, ali onda klikneš na satellite i voila – dobijes sliku te adrese. Ovo sa strane je slika naše kućice. Ako ko bude u komšiluku – bujrum na kafu (dragi je zna pravo dobro napraviti, ja bas ne).

* k'o da mi 1GB nije bio sasvim dovoljan. Koristim gmail već nekih 10ak mjeseci i uspjela sam nagurati na samo 240MB :)

- 00:03 - Javi se (2) - Troši papir - #

<< Arhiva >>