Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 14.03.2005.

tequila U ovoj americi svakakvih kretena ima. Jutros sam na vijestima čula u veoma popularnoj igri koji igraju ovdašnji kreteni kad napune 21 godinu. Naime, tek sa 21-om godinom u Americi možeš legalno kupiti i konzumirati alcohol. I tako ti kreteni na dan svog 21-og rođendana odu u neki bar, čekaju ponoć i onda igraju “power hour” – cilj je popiti 21 piće u idućih sat ili dva dok se bar ne zatvori. O kakvom god da se piću radi – dvadeset i jedno meni zvuci malo previše u tako malo vremena. Ali eto – sretni su što mogu konačno uživati u alkoholu, pa neka piju – nemam ja ništa protiv toga. No, razlog radi kojeg je ovo bilo na vijestima jutros je to što je neki kreten dobio trovanje krvi, pa umro, a neki drugi je jedva živu glavu izvuko. Komentar majke ovog što je umro bio je “Well, we should drink in moderation”. YOU THINK???? REALLY???
I onda je ona nastavila da priča o tome kako želi da se donese novi zakon koji bi zabranio služenje alkohola prije 8 sati ujutro na dan tvog 21-og rođendana. Ma glupost žešća! Namaju izgleda ljudi ništa pametnije da rade. Ja jednostavno ne znam šta drugo da kažem o tome osim ovoga:
glupi ameri – zašto me njihova bezgranična glupost jos uvijek iznenađuje?!

- 21:50 - Javi se (3) - Troši papir - #

<< Arhiva >>