27.07.2006., četvrtak

evo par spotova

za gledanje spotova samo kliknite play!

Good Riddance(Time of Your Life)
-ovaj spot mi je baš nekako fora, a jednostavan


Minority
-isto zakon spot


Macy's Day Parade
-ma zapravo i ovaj je zakon


Warning
-ako malo bolje gledate spot vidjet ćete da tip u spotu radi sve što se protivi zdravom životu i pravilima


i evo još jedan spot
Nice Guys Finish Last
-GD je na nekom stadionu i pjeva, al stvarno je drukčiji spot i naravno SUPER


have fun
pozz & ki$$

- 20:34 - Kad si već tu... (1) - Ako nemaš boljeg posla... - #

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari: sakrij/pokaži

Ova je stranica namijenjena Green Day fanovima i onima koji će to tek postati. Ovdje ćete moći pronaći razne zanimljivosti o članovima Green Daya. Have fun!!




Mesothelioma Symptoms
Mesothelioma Symptoms


greendayauthority.com
greenday.com
mp3shits.com


smokingreen day i cool blogovismokin
Green Girlz-zakon cure, cool blog, obavezno ih posjetite
fallen angel-zakon ženska i blog-zaista
Shangai motel(bordel) sucks-anti th udruženje
masha-ona je mene stavila u linkove pa i ja moram nju(šala)-iskreno, mislim da joj je blog......suuper
~punkerica~-girl rocks
sukica-moje priznanje za super blog
luna-cura je došla iz NY a i blog joj je super

ime: Ana Maria
prezime: imam ga
starost: 14 godina
mjesto: Sisak
slušam: GREEN DAY,Nirvana, Avril, Good Charlotte, Red Hot Chilli Peppers(ali samo neke pjesme), uglavnom rock
ne slušam: cajke, tokio hotel
najdraže pjesme: Macy's Day Parade, Poprocks & Coke, Warning, Christie Road, Waiting, Wake Me Up When September Ends, Jesus Of Suburbia, King For A Day, Smells Like Teen Spirit....(ima ih puno)
ako mi hoćeš poslati e-mail klikni ovdje











I rock, you rock, we rock



Zar nije sladak?