Greedy Charity

utorak, 22.05.2007.

MALO KEROZINA NA RANU

Život....
što je zivot (cekaj svrbi me jaje)aaaaa, mmmmmm, dakle....
Život...
zivot nije kada ti pas pojebe mater na travnjaku, vec je to ispraznjeni kafic pun okorjelih pijandura koji protestiraju protiv Relly-ja, jer nesadrzi alkohola koliko kurac od pedera dlaka.
Jednom davno, prije sexa utroje, shvatio sam nesto. Zar sam ja, tukao cekicem u oltar usred mise Bushu ? Odgovor je bio jasan vise nego narkoman sa ljednim demperom da sakrije ubode, da ja sam taj koji odbia vezati spigete kako muskarac veze, vec u obliku zekinih usiju, mater te zove na rucak nemoj se naviknit . Sto je to inteligencija? Zamislite teren za golf. Aj glup si. Mislim koji to kurac ima veze sa inteligencijom. Zamisli mozak, ako nemos iscupaj susjedov dok zaliva rajcie i piva "volio bih da je marihuana, helihopter nezagaduje okolis". I sada, pojebi onu u kladionici, rastvori tetivu i mali mozak. Sto vidis? Zanemari nikotin, atomsku bombu, ekstazi, sex-script i moje boxe.
Dakle, zivot je nista vise nego guranje glave u tovarov supak dok Đuro imenuje tovara. VIdite, picke moje, bio sam zivahan o vasim godinama. Samo bih rekao nesto za kraj, ne nasilju, ne drogama, da pljucanju na susjede, gadanje jajima autobus i naravno da sex s HIV oboljelom osobom bez kondoma s kamerom i vec postojecom snimci na mojoj web stranici.
Moja web stranica: www.crkni_na_cetini_radi_civilne_vjezbe_.odjebi.com
Do vlaznog tipkanja

- 00:49 - Aj reci (5) - Primi - Šta je ovo?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Veljača 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • 90% zajebancija
    10% zajebancija

Ovi blogovi nevaljaju:

  • Idu dva čovika ulicom
    Sanader ima najviše satova.

    (voditelj vijesti "Jebe Nas Se"):danas poslije podne
    upucan je predsjednik Bush. Uznemireni njegovi lopovski prijatelji
    jako su zabrinuti za njegove pare. Prema izvorima, od ogovaranja i glasine
    uspili smo spojiti neki kurac, i saznali da predsjednik Bush je iskrvario dosta nafte.
    Sport....

    Što je to ima krila, nema zube, cetiri ruke, reklamira"Colegate", nije zeljno paznje, u dobrim odnosima sa KKK klanom, a crnac je, voli nogomet ali pali stadione?

    Plesnuo mater vratima i poviknuo:
    "Vrtlareva Kći"

    Usmrtio pasa harpunom dok je gledao TITANIC

    (voditelj vijesti"Jebe Nas Se"):nepoznati leteci objekt, crveni zmaj krila promjera 5X5 metara,dosta grdan, zanjemio je njemacku javnost, kada je proletio povise Tokia i bio optuzen za preokret [ke glumice, cije ime nismo zapamtili, prethodilo je pogrebu
    nakon sto je nesretnik makao veo i vidio sto je zaprosio, samo je izustio "TOFFIFFE"

    Pricao mu je za kurac
    upucalo Lincolna

    (voditelj "Jebe Nas Se"): plemeniti covjek, nesebican, odvece poznat kao :DAVATELJ SVIH DIJELOVA TIJELA, danas je htio probuditi nacionalnu svjest i savjest, sprzivsi sebe na elektricnoj stolici vikajuci "Tko je bez grijeha neka baci prvi kamen". Nakon njegove smrti, svi su okrenuli glavu , zaboravili tko je bio i nastavili su svojim putem, dirajuci se. Samo mozemo reci njegov cin nikada nece biti zaboravljen
    Vrijeme: Pretezito suncano povise Splita, kisovito na Mejama, ultravsuho u Zagrebu, Katrina u Osijeku. Diljem lijepe nase, vrijeme je promnjenjivo jer jeben Vam mater kako cu ja znat jeli kisi ili ne ako je jedan trenutak žega a drugi pljusti kao davno zaboravljena sperma. Diljem europe ocekuju se ratovi, a na poznatom otoku Machupichu vrijeme je i dalje u neizvjesnosti

    Posegnuo za prackom
    ostao bez ruke, dobio astmu, lagani srcani napadaj
    ali nista ga nije sprijecilo da pjeva "lipo mi je lipo mi je"
    Premunuo u noći, s dignutim kurcem, poslije dva sata

    Gledajuci u ocean
    najbolji je sex

    Usmrtio radnika na skeli
    razlog jos nepoznat

    (voditelj vijesti: "Jebe Nas Se"): danas iza podne, poslije 12:00 sati
    prije 17:00, dogodio se saobracaj na autocesti Split-Ohio, mrtvaci jos u soku, nedavaju komentare kao da mi nepostojimo za njih

    Pljunuo profesora u oko
    shvatio pojam "tko visoko leti nisko pada"

    Izigravao zrtvu
    ziv izgorio

    21.04.2007 - Igrao golf
    22.04.2007 - Leži u bolnici sa slomljenom nogom, abotirana mu je lijeva ruka s koje su prije abotacija kirurški odstranjena 3 prsta i jedan odvijač. Nakon svih kirurških zahvata čovijek je izjavio: " Deveta rupa, Mate tebe red "

    Provalio autom u susjedovu kuću, usmrtivši mu baku vikajući: " Punom paletom u Skladište !!! "

    Otvorio vrata bolnice
    dobio na lutriji

    Proveo 6 mjeseci u kolicima
    radi rutinske kontrole

    Igrali se hvatala
    ostali bez ruke

    Kupio pepeljaru na kredit, tuzila ga zena za zlostavljanje


    Usmrtio se
    citajuci cijenu Ivanu Gluhom

    Drkao kurac
    optuzen za tonjenje Karibba
    [pazi napisa sam sa dva B(bb) obrati paznju]

    Igrao tennis

    (voditelj vijesti Jebe_Nas_Se):nepoznati napadac, Mirko Stigma, iz nepoznatog razlog, 50 000 kuna, opljacako kladionicu pred svojim portunom, razlog krijemo

    Jednom je jedan mudrac rekao:
    Telefon zvoni dva puta, pas laje 5 puta, kurac drkaj redovito, jecam raste godisnje, Bush je gad, plava kemijska pokvarila mi je ten

    Isao ulicom
    placa 320 kn HBO

    Enjoy In Day [okreni prva tri pocetna slova, ima ih tri, od kraja prem pocetku]

    Halucinirao
    upoznao John Wayn-a

    Sto je sex
    u celibatu se informiraj

    Padao je niz liticu
    prtihvatio je priajtelja za jaja