Gocchin

26.09.2007., srijeda

L.O.V.E. RABURII GOCCHIN!!

Jel vidite kako u zadnje vrijeme pišem malo postova??
Nije li to prejadno? Ja mislim da je.
Al dobro. Bacimo se mi na post.
U zadnje vrijeme mi je padao imunitet zbog svog tog dizanja i putovanja i drugih sranja...
Ali hvala bogu da ja imam do Zagreba prijevoz u autu. Zbog tog sam neizmjerno sretna, jer mi starci (oboje) rade u Zg-u pa me stari svaki dan fura do neke ulice kojoj ne znam ime (hahahahahahah... ) xD
Mislim da je trešnjevka ili blizu trešnjevnki ili tako nešto. I blizu Remize. Ma whatever.
Uglavnom stari me odveze do tog nekog mjesta i onda do Frankopanske idem tramvajem pa onda na uspinjaču.
Svaki dan mi je isti. POTPUNO isti.
Pale su prve ocjene... 5 iz latinskog iz čitanja nekog teksta, 5 iz nekog desetominutnog ili čeg već iz švapskog, 2 iz kemije i 2 iz matiše xD
Dobro nea veze nisam do kužila očito pa...
Danas mi je na konzultacijama profesor iz kemije konačno objasnio one valencije koje već 2 godine pokušavam skužit i nikad nisam uspjela...
Ah nisam kriva ja nego onaj glupavi način učenja i naravno glupavi način biranja profesora. Ona žena nas nije niš naučila (trebali bi znat na koju mislim o.o - na onu prvu... ).
Al srećom sad iam zakon profesora i eto konačno sam neš shvatila x)
Situacija s Mislavom je u zadnjih tjedan dana bila gora nego ikad, on je bio jedan od razloga zbog kojih sam bila u dodatnom stresu.
Stalno me provocirao i poigravao se na ploči s mojim glupim prezimenom i tako...
I nisam se mogla ne obazirat, to me jako mučila jer sam htjela imat frendove u srednjoj.
Danas mi je htio prčkat po mobu pa mu nisam dala jer je bio zločest i onda sam mu rekla da ak bude dobar do sutra da ću mu sutra dat al ipak mislim da do sutra nije dovoljno pa ću mu onda reć da nek bude sutra cijeli dan dobar pa da u petak može dobit mob.
Neću da bude dobar samo zbog moba nego da budemo u nekim normalnim odnosima, ko jednom davno, ono, na prvi dan - prije nego što su nas počeli zajebavat i sve to.
Mislim da nisam pisala o tome, prošli tjedan se Francesca preselila u birotehničku, smjer poslovna tajnica. Ne kužim ja nju, ak je već imala mogućnost upisat se u gimnaziju iako joj možda nisu išli neki predmeti, pa s vremenom bi ih skužila! Ni meni ne idu neki predmeti ali ipak želim imat bar 20 000 plaće na mjesec xD hehehehe
A došla nam je i nova učenica koja se zove Iva. Moglo bi se reći da je zamijenila Francescu.
Iva... Hmm... Simpatična je.
ALI... Kak mi imamo ručak u školi sa dva menija, svako od nas je imao šansu odabrati za svaki dan koji će meni (A - mesni ili B - vegetarijanski).
Kako je Francesca otišla iz škole onda je Iva naslijedila njen meni. Ja sam naravno za danas uzela B meni i ona je uzela moj ručak ne znajući da je moj al ipak je trebala pogledat kaj si je Francesca uzela za danas.
Ja sam rekla Ivi da ne jedem meso i to sve i rekla joj sorry. Mislim da joj nije bilo baš predrago... Kad sam pojela otišla sam si po vodu u stražnji dio učionice gdje stoje te stvari potrebne za ručak. Nije mi jasno kak al je razred popio dvije flaše od litru u kojih 15 minuta. I onda sam tražila po razredu ko još ima vode jer sam bila žedna ko niš i pošto je Iva jedina još imala vode, ja sam ju pitala dal mi da gut, a ona se izderala na mene kao "Ajde mi sad još uzmi i vodu".
Ja njoj nisam uzela ručak nego sam skoro ostala bez njega zato što ga je ona uzela meni. To je bio moj ručak. Ja sam izabrala B meni.
I sad se ona nafurila na mene zato što sam ja uzela svoj ručak. Ostatak dana nismo ni pričale, a poslije škole sam ju vidla s dečkom i sigurna sam da je i ona vidla mene al naravno nije pozdravila.
Ja sam se nakon toga s vodom osjećala ko da ću se svaki čas rasplakat a onda sam se samo pokunjila i osjećala užasno krivo iako za to nije bilo potrebe al ipak sam ugrozila novu učenicu.
Al dobro ne krivim se za niš i nadam se da ako ona ovo pročita da se neće naljutit a vjerojatno hoće ak se za onakvu glupost naljutila...
Mislim da joj ni prije nisam bila simpatična iz nekoliko razloga, a sjećam se samo jednog: Bile smo Ivna, Josipa, Marta, Ema, Mirna, Iva i ja u nekom tam parkiću i sad smo pričali o tome ko će s kim bit u sobi u Rimu i da ak budu četverokrevetne da bi mogle bit Ivna, Iva, Mirna i ja (jer smo trebale bit Ivna i ja i Mirna i Iva u parovima)
A kad je to predložio ko već, možda čak i ja, onda je Iva odmah rekla "Ah, ja bi najrađe da su dvokrevetne sobe, to je najbolje" a Mirna je rekla "I ja isto" pa onda po tome zaključujem da ni Mirni više nisam simpatična.
A sjedim sa Ivnom koja ni riječ ne progovori samnom pa mi se onda čini da ni njoj nisam draga...
[ .x. AJME KAK SAM NEGATIVNA .x. ]
Mislim da sam sa svima ostalima dobra. Bar tak mislim. =))
Ako bude problema selim se ja u Lucijanku kod cura svojih hehehehe :D
Ma ne, šalim se, al sad nisam naviknuta na to da niko ne zna niš o meni, prije su svi uvijek znali kakva sam ja i sve to al to će opet bit moguće u sljedećih godinu dana, ziher sam...
Već naravno svi znaju za moje Japance i pazite o čem moram pisat za novinarsku... O japanskoj glazbi! xD hahaha
I čiji je to bio prijedlog? Mislavov. -_-''
Ah, kaj sad...
Već imam frendove u drugom razredu, sa Silvijom se naravno znam otprije a sad sam upoznala još puno njih i baš su mi fora :)
I da, jučer sam bila na šišanju vrhova i naravno izravnala sam si kosu.
Sad konačno više neam ispucane vrhove i neću se više peglat, ti vrhovi su bili isključivo posljedica peglanja.
A kosa mi je očajna kad ju speglam. Izgleda ko... Kak da objasnim? Nije onak živahna i žilava neg kak ju namjestim nekak i ostane tak i ostane i onak suha i... Fuj.
Al oću RAVNU KOSU!!!! AAAAAAAA!!!
No dobro... Sad iam kraću kosu. Jebiga sad. Bila je duža xD hahahahaha kako je ovo bilo očajno i besmisleno al svi dobro znate da sam ja zaebantica, ne?
;)
Sviđa mi se kak općenito izgledam s ovom frizurom više nego s onom grivom.
Znate da kosa mijenja cijeli look?? E sad znate.
No dobro idem ja sad... Za kraj DEF. DIVA, jedna od mnogih malih grupica unutar Hello!Projecta koje nisu izdale više od singla ili dva.
Ova je grupica hvala bogu izdala dva singla ali naravno sad već dugo nea niš novog materijala...
Čudni poredak, 4 ih je, tri savršene pjevačice => Goto Maki, Matsuura Aya, Abe Natsumi i žena koja je u H!P uvedena zbog toga jer je slatka... Ishikawa Rika.
Ne vrijeđam Rikul, obožavam ju al je ipak čudno što je dobri stari Tsunku stavio njih 3 i onda Riku. Pa čemu Rika?
Mogo je stavit Miki ili nekog. Al nea veze.
Evo pjesme:



PUFFA!!

P.S. Komentarisat ću sutra. Sad idem u daljnje životne pobjede.

<< Arhiva >>