Gocchin

08.09.2007., subota

I tako je počela još jedna školska godina...

Evo me!!!!
Zapravo je glupo više pisat na ovaj blog kad mi ga očito niko ne čita a to zaključujem po tome što u zadnje vrijeme imam jako malo komentara.
I to me živcira ko niš.
Ja svima bar jednom na tjedan odem i ostavim bar desetak komentara, da bi vi meni ostavili 0 ili možda ispod 3...
Pa hvala vam lijepa!
Ali kad smo već kod toga, nekad si počnem misliti o tome da zakaj ljudi uopće žele komentare?? U čem je takav big deal s komentarima?
Čovječe! Al bilo kako bilo, ipak ih želim.
Dugo nisam pisala jer mi se internet bio sjebo, inače bi već napisala post na prvi dan škole.
Ali eto, ja ga pišem prvi vikend od početka ^.^
Meni je u školi super, fkt je legendarno i ne žalim ni najmanje što sam se odlučila za tu školu.
U razredu nas, vjerovali ili ne, ima samo 16. I iako sam naviknuta na onih 29, jučer dok sam pisala ko je sve prije išo samnom u razred nisam nas se deset mogla sjetit O.O. Al znate, samo oni koji nisu vrijedni spomena, tipa Đuks ili Ruba i... Tak neki =)
Prvi dan smo imali samo oko 2 sata a poslije smo sve cure osim jedne koju je zamijenio dečko otišli na kavu.
Bilo je super, upoznavali smo se, pričali o svemu i svačemu i eto...
Evo popisa ko sve ide samnom u razred, zato da znate o kom ću vjerojatno u većini pričat:
Ivna
Noëlle
Ema
Marta
Francesca
Tihomir
Mak [da, Mak O.O]
Nikola
Astrid
Josipa
Vanja [on je muško... ]
Mislav
Karlo
Marija
Mirna
I sad prošlo je tek pet dana da znam te ljude a osjećam se ko da ih znam pet godina.
Poslije 4. sata imamo pauzu za ručak, neki lik nam ga donosi u učionicu i onda kad požderemo, idemo u Stross - kafić.
Klope su zasad bile dobre thumbup!!
U kafiću svaki dan igram pikado s Noëlle i Tihomirom. Onda nam se priključe svi drugi sa strane.
Uglavnom uvijek Mislav dođe i onda se meni smije. Dođe mi da ga ubijem.
Al zato su ostali iz razreda počeli izmišljat neke stvari o nas dvoje. Npr. Noëlle je proglasila po razredu da smo se mi barili O.O
OMFG!! Znam lika samo 5 dana! A je to Noëlle bila proglasila, onda smo se znali tek dva dana. -_-"
Nekad mi dođe da ih sve streljam. Al nemrem. Prirasli su mi srcu =)
I sad mi stalno pišu Jana + Mislav po bilježnici, po ploči i tak i to me stvarno neizmjerno živcira al znate kaj? Smješno je.
Svaaaaaarno je smješno :D
Tak da eto zabavljamo se uglavnom.
Profesori... Još ne mogu odlučit ko mi je najdraži. Ni ko mi je najgori. Jer su dosad svi bili super.
Zato sam se i upisala u tu školu, jer profesori imaju normalan odnos prema djeci. A ne kak su svi u osnovnoj govorili (a najviše profa iz hrvatskog... =_=) da ćemo mi njima bit samo broj u imeniku.
E, pa mi to nismo. Mi smo njima IME. I nosimo u školu tablice s imenima da bi ih profesori što lakše popamtili.
Ja sam do jučer sjedila s Francescom al je ona otišla do Mirne koja je ostala sama nakon što se Marija preselila k Vanji.
A onda sam bila tužna jer mrzim sjedit sama pa mi je došla moja Noklica [Noëlle] pravit društvo =D.
Cijelo vrijeme me zajebavala al kaj ću ja sad... Hehehe =))
A pošto me već svi zajebavaju, onda sam se i ja pridružila zajebanciji pa se eto nekad zajebavam sama na svoj račun, kao npr. da me Miss Love [Mislav] vara s Marijom, Noëlle i Mirnom. LOL.
Ah, sjebano. =D
I kad smo se u petak opraštali na cijelih 2 dana (O.O), Noëlle mi je rekla da ćemo joj falit Mislav i ja. Aaaaaaarghhh!!! >.<
Al mislim da znate kakva sam ja, i kaj bi se moglo dogodit ako tak nastave, jelda?? Mrzim svoju osobnost.
Prvi dan škole navečer je cijeli Samobor pa vjerojatno i cijela Hrvatska išla kupovat bilježnice i ta sranja za školu.
Ja sam se slučajno pojavila u Sinusu u vrijeme kad je i Antonia tamo bila došla.
I eto to mi je bila full čudna situacija, opet sam si mislila kak je šteta kaj smo se posvađale i to.
I kad smo bile u odjelu s olovkama i tim sranjima, ona je neš bila rekla pa sam ju ja pitala jer ona to rekla da sam ja kuja pa smo tako započele razgovor.
I onda mi je objasnila kaj je zapravo bilo i žalim kaj sam uopće bila u uroti protiv nje.
Napričale smo se, nasmijale i izgrlile i eto sad je opet sve kak je i bilo ^.^
Hehe =)
Jednostavno trebam naučit ne povjerovat sve kaj mi neko veli... Al kaj sad, uči se iz grešaka O.<
A jučer mi je bio doslovno najsretniji dan u životu.
Bili smo u Strossu za vrijeme pauze za ručak i bila sam pitala Tihomira gdje je Noëlle, nije mi bilo jasno gdje je jer je došla samnom i još nekima u Stross.
Onda smo Tihomir i ja izašli van da ju nađemo pa da možemo ko i uvijek igrat pikado al da ona nije otišla ne bi se ni dogodilo kaj se dogodilo.
Vani su prolazili azijati bakica i dedek kojima sam rekla konnichi wa. Oni su meni počeli mahat pa sam došla do njih.
Rekla sam im da volim Morning Musume i Maki, i da nju najviše volim i rekli su mi da super pričam ^.^ ^.^
Rekli su mi da su na nekom tečaju veslanja na Jarunu i imali su neki priručnik na kojem je pisalo Kuroachia i Zagurebu na katakani a ja sam to naravno pročitala =))
I pročitala sam i kanji za riječ 'kimi'. Imali su napisano na japanskom neke osnovne izraze kao dobar dan, doviđenja i to a ispod su imali na hrvatskom pa sam ih učila kak da normalno izgovaraju =)
Rekla sam im da sam sretna što smo se sreli... I tak =)
Slikala sam se i s babicom i s dedekom i kad su morali ić ja sam prvo sišla natrag u Stross a onda sam se odlučila vratit u školu i jednostavno sam odjednom počela plakat.
Bila sam tako sretna što sam konačno s nekim uspjela prokomunicirat i to na japanskom.
Znam da ćete svi mislit da sam freak al eto jesam i kaj bi ja sad??
Bila sam presretna i to je utjecalo na suze. I eto... :)
Danas sam s mamom i tatom farbala sobu u ljubičasto. Za razliku od onog kad su farbali Nikolinu sobu [nekoliko dana... ], mi smo uspjeli sve u jednom danu.
Sad me to umorilo ali je bar gotovo.
A sa novom školskom godinom, počeo je i novi BIGI!!!!! Yaaaaay!!!
Jel već imate favorita?? Meni nije dugo trebalo - favoriti su mi Mirela i Hrvoje.
Hrvoje mi je jednostavno PREZAKON jer je gay i to je javno prizno i htjela bi da se pridruži Hel i meni kao treća naj frendica =D
A Mirela je ljubitelj životinja, i sviđa mi se sve što je rekla o tome, ono kak bi otvorila azil za životinje da osvoji milju i pol, da je glupo što ljudi izbacuju životinje iz kuće kad idu na godišnji i nek izbace dijete, hahahahaha, i ono kad je rekla da je protiv lovaca i da bi stavila desetero ljudi i jednog jelena zajedno pa nek jelen puca.
Baš je dobra treba.
Al dobro idem ja sad... Pozz svima!! <33

<< Arhiva >>