Gocchin

28.08.2007., utorak

Do re mi fa so la ti do, prostaya pesenka... lol...



Yo piplsi. Kak ste?
Nekak mi se čini da dugo nisam pisala post pa ga sad pišem ^.^
Naslov je neki blesavi dio iz nove pjesme od Kseniye Sitnik (ak niste znali ona je pobjedila na dječjoj Euroviziji 2005.)... Ak uopće tak ide... Hahaha ne znam ja bjeloruski xD
Evo ja sam opet na Lošinju :D :D <33
Neki dan sam srela jednu curu koju smo ovdje Nika, Nixa i ja upoznali još prije kojih mjesec dana. I više.
Zove se Lara i eto sad se imam s kim družit ^.^
A prije nisam mogla...
I svi koje sam upoznala ovog ljeta su me zaboravili, onaj lik s tetovažama i oni "retardirani" i Boško i ... SVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vjerojatno me se ni Željko i Tomislav ne bi sjetili da ih sad opet vidim negdje.
AH! Samo Lara me nije zaboravila. Yay <33
Tak da sam sad moglo bi se reć u komi zbog toga al neću o tome... :(
E da! Mali Renatek me se sjetio! Kak je taj mali sladak, hahaha =D
Najbolje je bilo kad su još Željko i Tomo bili tu pa sam ja na jednu na klupu napisala Renato na katakani s Nikinim prstenom koji ima špic [pa smo se lijepo potpisivali] :D a ja sam tamo glumila neku veliku ljubav za Renateka.
Al mali je ko prvašić! Samo što će sad valjda 8. razred. Lol. Sladak je =D
U zadnje vrijeme imam stvarno PUNO kriznih razdoblja. Nisam sigurna da sam pričala o tome al to je ono kad gledam sama sebe i onda plačem ko rijeka jer shvatim kak zapravo izgledam.
I onda mama ne zna kaj će samnom.
E ubijam se, kad vidim kakve Maki ima male noge i onda kad vidim kakve ja odurne velike i debele imam samo mi suze počnu curit, jedan dan sam tolko puno plakala da su me navečer oči bolile ko niš.
I tak to mi se zna dogodit par put na mjesec...
A nisam čak ni imala PMS. Jednostavno mi je došlo... Ko i inače... :(
I kaj još... Nema niš novo...
A ima! Prije tri dana je došao strašan trenutak u povijesti mog života.. Kad sam morala ODREZAT NOKTE!! ~ Waaaaaaaa ~ !!
Jedan mi je full puko pa sam ga pokušala zalijepit onim glupim super bondom i naravno nisam uspjela pa sam ga odrezala... A onda i ostale... * Aaa!!
I još jedna VELIKA vijest koja će OBORIT NIXU!! Nixa... Pripremi se za najgore...
POSTALA SAM FAN OD KOHARU!!!


...

...

...

Ne. -_-"
Nikad neću bit fan od Koharu. Mislim, TO JE KOHARU!!
Ali eto, jednostavno je ne mrzim više tak puno ko prije. Najviše sam je mrzila jer je rođena iste godine ko ja a postala je jebena pjevačica što ja nikad neću.
Al jebiga. Žena se trudi i ne ide joj i kaj ćemo mi sad...
Al nije nikakav jebeni "MIRAKURU" i nije nikakav jebeni "ACE OD MOMUSU-a" i NIJE JEBENA NASLJEDNICA OD MAKI GOTO!!!
Kaj njih dvije imaju zajedničko?????? Koharu je ružna i ne zna pjevat, Maki je predivna i zna pjevat. Jedino zajedničko je to što su obje izabrane jedine u audiciji [Maki 1999. a Koha 2005.]. I obje su iz Japana. I to je sve. DUH! Onak, niš drugo nema zajedničko. Tu sam usporedbu pročitala na internetu i dobro se složila s njom.
Stvarno im je samo to zajedničko.
Sorry ljudi, popizdila sam.

Ali bilo kako bilo, ipak vam namjeravam ovdje pokazati spot "HAPPY" od Koharu. To je valjda pjesma koju sam najviše slušala u zadnjih 2 dana O__o
LOL. Pjesma je ZAAAAAAKON. Stvarno je.
U tim njenim glupim spotovima je čak LIJEPA. Al inače...
Da se zbljujete.

Evo vam Mirakuru dijete iz Momusu-a s pjesmom HAPPY.



Ne da mi se više tu bit. Ajde bok...

<333

<< Arhiva >>