Gocchin

22.08.2007., srijeda

Watashi no motteru mirai yuki no kippu, anata to futari de kitto kanaetai... I <3 You




Yo ljudovi!
Danas je bio fakat čudan dan... Mislim bilo je super sve dok nisam izašla van.
Bila sam jučer i prekjučer s Nixom, Penićem i Vebom na ulici [Da, dobro ste pročitali,s Vebom].
Dakle, prekjučer sam gledala filmić - mali ulomak s graduationa od Maki [graduation je kad otiđu iz grupe, a za to se održavaju koncerti - ja sam gledala ulomak s koncerta] kad su joj ostali članovi davali poruke za kraj, i mislim da sam prvi put ikad tolko jako plakala zbog nekog filmića ili filma cry
E ja se nisam mogla smirit. Možete si mislit kak je vidit sve male članove (koji više nisu mali... ) kak joj govore da ju vole, i nek se trudi [sa solo karijerom], svi onak u suzama... Isuse strašno!
Ona je odlična pjevačica, talentirana je onak full, al jednostavno Momusu je bio nekako ispunjeniji s njom...
I onda me Nixa pozvo van.
I kad sam silazila dole, mama me pitala kaj je, ja onak nemrem objasnit, nemrem objasnit... Da sam rekla "Gledala sam graduation od Maki Goto", žena bi me gledala ko da sam luđakinja.
Al starci su mi se ozbiljno zabrinuli pošto sam jako plakala a nisam mogla reć zašto.
I uglavnom tak spremim se ja i odem na kraju van. I onda sam prčkala po nekim Yugi-Oh kartama koje je Nixa donio u nekoj vrećici.
A onda je došao trenutak koji nije trebo doć - došla je Veba cry
Ja sam pobjegla unutra a onda me nazvala na mob i pol sata nagovarala da izađem van jer kao treba neš pričat samnom...
I dobro sad izađem ja, i Penić je bio vani, on i Nixa nisu dali Vebi i meni da pričamo.
Kad smo bili u Vebinom dvorištu, Penić je negdje pobaco Nixine japanke. Jednu smo našli al drugu nismo mogli belj
Danas smo Nixa i ja išli u ZG kod mame u bolnicu a onda se Nixa otišo nać s onom Nikom kaj je bila na ročkasu a ja i mama smo otišle kupit torbu za školu crycry
Kad smo se vratili doma, ošli smo van. Njih troje su htjeli da idemo u grad a ja nisam.
U jednom trenutku sam rekla da idem sutra sa svojima u kino. Onda kad sam spomenula Laru i Hel, Veba se počela smijat.
Malo poslije kad su me pitali zakaj ne želim ić u grad, ja sam rekla npr. zato kaj se Veba ismijava mom društvu.
Onda kad sam ih opet spomenula, opet se počela cerekat, pa sam ju napala, počela sam ju šorat šakom po leđima i onda je ona mene zviznula šakom u donju čeljust.
Sad me to boli ko kurac.
Rekla mi je da ju nikad ne tučem po leđima a ja sam rekla da hoću, i da ću ju istuć i više nego što jesam, onda sam bila još par sekundi vani dok su svi srali i onda sam ja neš rekla da nek ne sere po mojim frendovima i rasplakala se i ošla doma i zalupila sam vratima... Čudim se da je kuća ostala čitava.
Onda sam još plakala i hodala po kući i pitala se koji je meni kurac da uvijek oprostim Vebi????
Nije me bilo briga to što smo se posvađale nego sam plakala jer sam bila glupa. Glupa SAM.
I još uvijek se to pitam. Sad mogu bez ikakvog premišljanja reć da ju MRZIM.
Mrzim ju ko ništa, ko nikog. Glupača. Trebala sam ostat u onom jebenom Brodu i nikad ne upoznat tu glupaču.
Sad me jebena čeljust boli tok žvačem ili neš. Ma mrš.
I još je išla neš srat Kini i ostalima. Fakat mi je više dosta njenih sranja!!!!!!!!!
I neću više trošit živce na to. Al ak ju čujem da mi sere po grupici neće imat kljunu nego kljunetinu!!!! I može se ona pravit da se smije kad ju ja išoram al ju znam dovoljno dugo da bi znala kak se fakat osjeća.
E, da, moram neš ovdje napisat. U zadnje vrijeme se osjećam čudno u vezi s Antoniom, sanjala sam ju jedan dan.
Nekako, iako nas je sve zajebala i samo se pravila da nam je frendica, ipak nije baš fora da ne ostaneš s nekim u kontaku s kim ideš 4 godine u isti razred, ko ti je bio tik do naj frendice.
Znam da je glupo to kaj pišem al tak se osjećam...
I još nekaj. Moj hrčak je jako bolestan, zapravo je na klackalici između života i smrti. To je vjerojatno zato kaj mu je ono iz čeg pije vodu bilo nekak zaglavljeno i onda pitaj boga kolko dugo nije pio vodu... =(
Jadnik. I onda danas odmah nakon onog s Vebom još sam bila sva uplakana i onda još njega vidim svog jadnog i još više se počnem plakat...
Osjećam se tako krivo... Sutra ga moram očistit i moram više vremena provodit s njim. Jadan.
Al... Idem ja sad...

AJDE CIAO!!

<< Arhiva >>